Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Eugenia I. Laska,
Waga produktu: 0.400 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 6.99 PLN

Spis treści

Wstęp,
Krystyna Żuchelkowska – Kompetencje nauczyciela przedszkola w zmieniającym się świecie,
Jan Kida – Komunikacja językowa i artystyczna w kształceniu wartości humanistycznych,
Alicja Kubik – Z badań nad nabywaniem kompetencji fonologicznej dzieci rozpoczynających naukę czytania,
Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz – Edukacyjne programy komputerowe środkiem wspomagania rozwoju kompetencji językowych dziecka przedszkolnego,
Elżbieta Szefler – Czy literatura dla dzieci traci na aktualności? Wizerunek nauczyciela i szkoły w wybranych pozycjach z literatury dla dzieci II połowy XX i początku XXI wieku,
Anna Bajorek – Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym,
Ewa Swoboda – Kształcenie myślenia matematycznego dzieci w wieku przedszkolnym,
Małgorzata Świdrak – Gotowość szkolna dzieci rozpoczynających naukę w klasie pierwszej,
Elżbieta Socha – Przemoc wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym,
Sławomira Pusz – Zadania nauczyciela przedszkola w diagnozowaniu ryzyka dysleksji,
Anna Steliga – Funkcje zajęć plastycznych w terapii przedszkolnego dziecka niepełnosprawnego psychoruchowo,
Danuta Ochojska – Nauczyciel przedszkola wobec integracji dzieci niepełnosprawnych umysłowo i zdrowych,
Agnieszka Łaba – Efektywność wczesnych programów terapeutycznych w kształtowaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci z zespołem Downa,
Gabriela Paprotna – Trudności w procesie kształcenia nauczycieli przedszkola,
Teresa Piątek, Bogumiła Wańczyk, Ewa Pokorska – Samoświadomość nauczyciela w kontekście podejmowanych przez niego działań pedagogicznych,
Ewa Szadzińska – Zróżnicowanie wiedzy o procesie kształcenia jako podstawy działań nauczyciela klas I-III i wychowawcy przedszkola,
Anna Struzik – Wybór i ocena programów do kształcenia zintegrowanego,
Alicja Ungeheuer-Gołąb – Metody pracy z tekstem poetyckim a wychowanie przez sztukę,
Marta Uberman – Dziecko w świecie sztuki. Wychowanie przez plastykę w edukacji zintegrowanej,
Jerzy Tomala – Wychowanie przez plastykę w klasach początkowych ostatniego trzydziestolecia w Polsce,
Marzena Staszewska – Szkolne konkursy plastyczne rekompensatą braku lekcji plastyki w liceum ogólnokształcącym,
Michal Tokár – Učitel, žiak a ilustrácia, I
rena Medňanská – Nové kompetencie učitel’a hudobnej výchovy,
Joanna B. Hałaj – Kompetencje interpersonalne nauczycieli różnych szczebli nauczania,
Zbigniew Ruszaj – Społeczno-administracyjne uwarunkowania rozwoju kompetencji zawodowych nauczyciela,
Maria Butrymowicz – Podmiotowość nauczyciela a mobbing w miejscu pracy,
Beata Zięba – Trudności opiekuna-wychowawcy w placówce socjalizacyjnej,
Notki o autorach.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7338-327-2

  • Autor: 

    Eugenia I. Laska

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2007

  • Format: 

    145 x 205

  • Liczba stron: 

    264

  • Oprawa: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...