Spis treści
Wstęp,Krystyna Żuchelkowska – Kompetencje nauczyciela przedszkola w zmieniającym się świecie,
Jan Kida – Komunikacja językowa i artystyczna w kształceniu wartości humanistycznych,
Alicja Kubik – Z badań nad nabywaniem kompetencji fonologicznej dzieci rozpoczynających naukę czytania,
Krystyna Węgrzyn-Białogłowicz – Edukacyjne programy komputerowe środkiem wspomagania rozwoju kompetencji językowych dziecka przedszkolnego,
Elżbieta Szefler – Czy literatura dla dzieci traci na aktualności? Wizerunek nauczyciela i szkoły w wybranych pozycjach z literatury dla dzieci II połowy XX i początku XXI wieku,
Anna Bajorek – Rola nauczyciela we wspomaganiu rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym,
Ewa Swoboda – Kształcenie myślenia matematycznego dzieci w wieku przedszkolnym,
Małgorzata Świdrak – Gotowość szkolna dzieci rozpoczynających naukę w klasie pierwszej,
Elżbieta Socha – Przemoc wśród uczniów w młodszym wieku szkolnym,
Sławomira Pusz – Zadania nauczyciela przedszkola w diagnozowaniu ryzyka dysleksji,
Anna Steliga – Funkcje zajęć plastycznych w terapii przedszkolnego dziecka niepełnosprawnego psychoruchowo,
Danuta Ochojska – Nauczyciel przedszkola wobec integracji dzieci niepełnosprawnych umysłowo i zdrowych,
Agnieszka Łaba – Efektywność wczesnych programów terapeutycznych w kształtowaniu umiejętności komunikacyjnych dzieci z zespołem Downa,
Gabriela Paprotna – Trudności w procesie kształcenia nauczycieli przedszkola,
Teresa Piątek, Bogumiła Wańczyk, Ewa Pokorska – Samoświadomość nauczyciela w kontekście podejmowanych przez niego działań pedagogicznych,
Ewa Szadzińska – Zróżnicowanie wiedzy o procesie kształcenia jako podstawy działań nauczyciela klas I-III i wychowawcy przedszkola,
Anna Struzik – Wybór i ocena programów do kształcenia zintegrowanego,
Alicja Ungeheuer-Gołąb – Metody pracy z tekstem poetyckim a wychowanie przez sztukę,
Marta Uberman – Dziecko w świecie sztuki. Wychowanie przez plastykę w edukacji zintegrowanej,
Jerzy Tomala – Wychowanie przez plastykę w klasach początkowych ostatniego trzydziestolecia w Polsce,
Marzena Staszewska – Szkolne konkursy plastyczne rekompensatą braku lekcji plastyki w liceum ogólnokształcącym,
Michal Tokár – Učitel, žiak a ilustrácia, I
rena Medňanská – Nové kompetencie učitel’a hudobnej výchovy,
Joanna B. Hałaj – Kompetencje interpersonalne nauczycieli różnych szczebli nauczania,
Zbigniew Ruszaj – Społeczno-administracyjne uwarunkowania rozwoju kompetencji zawodowych nauczyciela,
Maria Butrymowicz – Podmiotowość nauczyciela a mobbing w miejscu pracy,
Beata Zięba – Trudności opiekuna-wychowawcy w placówce socjalizacyjnej,
Notki o autorach.
Książka
-
ISBN:
978-83-7338-327-2
-
Autor:
Eugenia I. Laska
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2007
-
Format:
145 x 205
-
Liczba stron:
264
-
Oprawa:
miękka
Inne tytuły z tej serii:
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN
Rada szkoły
35,07
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...