2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 210 str., oprawa miękka
Książka ta jest pierwszą pracą na polskim rynku wydawniczym, zawierającą obfity materiał poznawczy, faktograficzny i dokumentacyjny, obrazujący wzrost znaczenia ekonomiczno-społecznego sportu we współczesnym świecie. Autor w sposób interesujący przechodzi od zagadnień teoretycznych do praktyki życia gospodarczego.
Książka
-
ISBN:
978-83-7926-190-1
-
Autor:
Artur Grabowski
Inne tytuły z tej serii:
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...