Rzeszów 2012, wydanie 1, format 120 x 210, objętość 104 str., oprawa miękka
Książka Coaching Line to fascynująca i niebanalna podróż po krainach teorii i praktyki coachingu.
Książka, przeznaczona głównie dla: coachów i kandydatów na coachów, ale również menedżerowie, oraz osoby zainteresowane rozwojem umiejętności menedżerskich, osoby prowadzące działalność gospodarczą, trenerzy i konsultanci zajmujący się zarządzaniem, i szkoleniem, także osoby pracujące w kadrach i każda osoba zainteresowana życiem i problemami nowoczesnego przedsiębiorstwa, psychologią i socjologią.
Książka
-
ISBN:
978-83-7586-064-1
-
Autor:
Henryk Szmidt
Inne tytuły z tej serii:
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Dziecko dla odważnych Szkoła przetrwania
29,40
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN