Marketing usług zdrowotnych Od budowania wizerunku placówki do zadowolenia klientów
Warszawa 2010, wyd. 3., format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka
Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem - nabywcą usługi zdrowotnej. Jej celem jest wskazanie lekarzom sposobów budowania pozytywnego wizerunku placówki, którą zarządzają, czy w której pracują w oczach aktualnych i potencjalnych nabywców. Nie stanowi jednak zbioru gotowych rozwiązań - na pewno gwarantujących rynkowy sukces placówki, a jest to raczej „,,marketingowy kierunkowskaz?? możliwych do podjęcia działań.
Spis treści
PrzedmowaPrzesłanki stosowania marketingu w usługach zdrowotnych
Zadowolenie pacjentów a jakość świadczonych usług
Czynniki pozwalające na zwrócenie uwagi pacjentów
Komunikacja a wizyta pacjenta w placówce zdrowotnej
Telefon jako narzędzie komunikacji na odległość
Postawy personelu a sukces placówki
Relacje przełożonego z podwładnymi
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-7556-334-4
-
Autor:
Agnieszka Piestrzyńska-Bukowska