-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.SportWin
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
"Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."
„We współczesnym świecie, wymagającym coraz większej koncentracji umysłu człowieka na zdobywaniu wiedzy i umiejętności intelektualnych, sport staje się nieocenionym źródłem dbałości o właściwe funkcjonowanie organizmu człowieka oraz dostarcza ludziom odprężającej ich rozrywki. Łacińska maksyma „mens sana in corpore sano” (zdrowy duch w zdrowym ciele) ciągle może być drogowskazem w codziennych oraz zawodowych działaniach człowieka. Harmonia osobowości ludzi obejmuje także zainteresowanie sportem, który jest jednym z obszarów aktywności społeczno-gospodarczej. Doskonale rozumiał to jeden z największych autorytetów, Jan Paweł II, przeznaczając część swego jakże cennego czasu na uprawianie sportu, spotkania ze sportowcami a także śledzenie rywalizacji zawodników i drużyn na ekranie telewizora. W ten nurt wpisuje się aktywność studentów Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, którzy już po raz trzeci zorganizowali Dni Marketingu Sportowego zapraszając do udziału w międzynarodowej konferencji znanych sportowców, działaczy sportowych, dziennikarzy a także inne osoby. Jest to tym bardziej cenne, bowiem pozwala młodym ludziom, studentom, rozumieć problemy związane z marketingowym zarządzaniem sportem oraz przygotować się do podejmowania wielu obowiązków praktycznych po ukończeniu nauki.
Zorganizowana i starannie wypełniona różnorodną i bogatą treścią konferencja ma również na celu wymianę informacji między różnorodnymi podmiotami funkcjonującymi w sferze sportu. Współzależność oraz dzielenie się informacjami uznaje się za podstawowe warunki zwiększania skuteczności działań w sferze społeczno- gospodarczej. Konferencja stała się areną szerszego oraz głębszego naświetlenia zagadnień związanych z marketingiem sportowym. W trzech prezentowanych w opracowaniu blokach tematycznych opisano problemy marketingowego zarządzania wizerunkiem sportowca, korzystania ze sponsoringu sportowego jako narzędzia komunikacji przedsiębiorstwa z jego otoczeniem a także budowania relacji między mediami a sponsorami oraz organizacjami sportowymi.
Innym, szczególnie ważnym celem a zarazem efektem konferencji jest propagowanie idei uczciwości i etyki w zarządzaniu całym obszarem sektora sportowego. Ideowość młodych serc i umysłów, wspierana pięknymi przykładami z życia gwiazd sportu i organizatorów wielu imprez przyczyni się w przyszłości do coraz bardziej skutecznego przestrzegania aprobowanych przez społeczeństwo zasad. Jest rzeczą niezwykle istotną, aby szlachetna rywalizacja sportowców harmonizowała z etyką wszystkich podejmowanych działań organizacyjnych.
Zawarte w materiałach z konferencji treści są materialnym świadectwem przeżytych dni a jednocześnie mogą inspirować do podejmowania dalszych badań oraz opracowań teoretycznych. Z jednej strony nawiązują one do wielu nowych zdarzeń i doświadczeń związanych z Olimpiadą w Atenach, w 2004 roku, natomiast z drugiej strony wytyczają nowe sposoby myślenia i działania. Wiele osób jest zgodnych co do tego, że najbliższe lata mogą przynieść sporo zmian w sferze sportu na naszym globie. Z dużą radością i zadowoleniem można odnotować fakt, że studenci Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, jako organizatorzy konferencji, aktywnie i profesjonalnie wpisują się w nurt badań i wymiany poglądów na temat teraźniejszości i przyszłości marketingowego zarządzania sportem.” - Prof. Dr Hab. Henryk Mruk, Katedra Strategii Marketingowych Akademii Ekonomicznej w Poznaniu
Spis treści
I. WstępProf. dr hab. Henryk Mruk - Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
Piotr Matecki, Piotr Jardanowski – Sport & Business Foundation
Uczestnicy o konferencji...
Debata o przyszłości polskiego sportu
Zapis debaty, która odbyła się podczas konferencji z udziałem
Artura łobanowskiego, Jacka Wszoły, Bogusława Biszofa, Rolanda Sprünga, Zenona Laskowika, Janusza Zaorskiego
„Kibic doskonały”
Andrzej Bobowski
II. Promocja przez sport
Być w dobrych rękach.
Sylwia Gruchała i inni
Kreowanie wizerunku sportowca polityka w kampanii wyborczej, po zakończeniu kariery sportowej.
Jausz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Wywiad z Otylią Jędrzejczak i Pawłem Słomińskim.
Wyprzedzić innych – promocja marki poprzez sport samochodowy
Michał Grabowski
Jak prowadzić skuteczne działania sponsoringowe w przypadku braku sukcesów sportowych?
Wojciech Pysiewicz - Warszawska Grupa Inwestycyjna
Sponsoring sportowy - forma promocji przedsiębiorstwa
Dorota Araźny – Uniwersytet Warszawski
Skuteczność działań sponsoringowych towarzyszących Olimpiadzie Ateny 2004
dr Adam Czarnecki – ARC Rynek i Opinia
Badanie efektywności sponsoringu sportowego.
Konrad Pudło, Expert – Monitor Wrocław
Dlaczego nie sponsorować?
Michał Górzyński
III. Komunikacja i media w sporcie
Media a sport
Janusz Zaorski
Sieć komunikacyjna i medialność. Czynniki wpływające na obecność sponsorów w świadomości kibiców
Maria Stachurska - Sport + Markt AG
Formy komunikacji działań sponsoringowych przedsiębiorstwa.
Zygmunt Waśkowski, Błażej Stawiarski - AE Poznań
Współpraca ze sponsorami i mediami na przykładzie Tour de Pologne.
Czesław Lang – Lang Team
Ile sportu, ile mediów? – recepta na sukces
Krzysztof Hołowczyc
Koncepcja promocji dyscypliny na antenie telewizyjnej na przykładzie transmisji z turniejów snookera w Eurosport.
Przemysław Kruk, Rafał Jewtuch, Eurosport Polska
Projekt M2A- Mission to Athens - studium przypadku
Michał Wierzbicki - Eurosport Polska
Tenis po polsku
Jakub Kowalski, Michał Rachoń – Materiały Dobrze Sprasowane
IV. Sportowe przedsięwzięcie marketingowe
Wprowadzenie do problematyki marketingu sportowego w żeglarstwie
Tomasz Chamera – Polski Związek żeglarski, AWFiS Gdańsk
Event marketing i sponsoring. Sportowe turnieje na polskich plażach
Anna Konieczna, Witold Lipiński – Sport Mega Marketing
Rewitalizacja projektu sponsorskiego „Orlen Team”
Andrzej Kalitowicz - Hołowczyc Management
Sport w strategii marketingowej PKO BP
Zbigniew Augustynowicz – PKO BP
Plan marketingowy dla Lech Poznań.
Piotr Matecki – Sport & Business Foundation
Marketing Sportowy w praktyce
Krzysztof Baran - KREISEL - Technika Budowlana Sp. z o.o.
Koncept marketingowy Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym Oberstdorf 2005
Matthias Pietza - Wiceprezes i Dyrektor Zarządzający IMG Germany
V. Materiały dodatkowe
Jakość usług w fitness klubach
Anna Nowińska - Politechnika Częstochowoska
Jakość usług sportowo - rekreacyjnych
Agnieszka Widawska – Stanisz - Politechnika Częstochowoska
Turystyka sportowa jako dyscyplina akademicka i składowa zarządzania sportem
Janusz Klisiński - Wyższa Szkoła Menedżerska w Legnicy, Politechnika Częstochowska
Sport i Rekreacja jako Alternatywa Zachowań Antyspołecznych i Uzależnień
Mateusz Hędzelek, Agata Juskowiak – UAM Poznań
Dewiacyjne zachowania kibiców sportowych jako zjawisko patologii społecznej
dr Piotr Potejko – Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Wykorzystanie najnowszych rozwiązań technologicznych w treningu i procesie przygotowania zawodnika
Beata Fabisiak
Książka
-
ISBN:
83-923047-5-6
-
Autor:
Henryk Munk,Piotr Jardanowski,Krzysztof Kropielnicki
-
Redaktor:
Piotr Matecki
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2005
-
Format:
165 x 235
-
Liczba stron:
370
-
Oprawa:
miękka