-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.PWN
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2010, wyd. 1, format 170 x 235, ojętość 304 str, oprawa miękka
Pierwszy podręcznik dotyczący psychologii coachingu, który ¦ łącząc różne teorie psychologiczne ¦ tworzy bazę dla coachingu, mentoringu i uczenia się. Autorzy, prezentując najnowsze tendencje w myśleniu, badaniach i osiągnięciach psychologii coachingu, pokazują, jak indywidualni użytkownicy i organizacje mogą wykorzystać tę wiedzę w praktyce. Przedstawione w książce przykłady praktycznych rozwiązań opierają się na elementach międzykulturowych, dzięki czemu mają wymiar uniwersalny i znajdują zastosowanie w różnych środowiskach. Omówione zostały tu także kwestie skuteczności stosowania wiedzy psychologicznej w coachingu, mentoringu i uczeniu się, wartości coachingu dla przedsiębiorstwa oraz zagadnienia dotyczące etyki i kompetencji osób prowadzących coaching.
Publikacja jest adresowana do studentów studiów społecznych, szczególnie psychologii i pedagogiki, terapeutów różnych orientacji, trenerów i konsultantów, specjalistów i menedżerów działów personalnych, kadry zarządzającej, a także czytelników zainteresowanych formami pomocy edukacyjnej dla osób dorosłych.
Książka autorstwa Lawa, Ireland i Hussaina jest przykładem opracowania problematyki coachingu z perspektywy wiedzy psychologicznej. To całkiem udana próba integrowania istniejącej wiedzy w tym obszarze i pokazania czym jest coaching z perspektywy jednostki i perspektywy organizacji. Dodatkową zaletą książki są liczne przykłady i ćwiczenia (także w postaci analizy przypadków) ilustrujące metodę coachingu i pozwalające zrozumieć jej specyficzny charakter. Z recenzji prof. Elżbiety Hornowskiej
Spis treści
1. Wprowadzenie2. Czas dojrzewania: coaching, mentoring i psychologia pozytywna
3. Filozofia i psychologia w coachingu i mentoringu: teoria procesów uczenia się
4. Definicje: psychologia coachingu, coaching, mentoring i uczenie się
5. Rola coachingu i mentoringu w powstawaniu uczącej się organizacji i uczącej się wspólnoty
6. Uniwersalna struktura odpowiadająca potrzebom coachingu i mentoringu w zróżnicowanym środowisku międzykulturowym
7. Metody i narzędzia
8. Nieustający rozwój, zasoby przydatne do nauki i ćwiczenia praktyczne
9. Analiza przykładów
10. Ewolucja
11. Wnioski, dyskusja i zadania na przyszłość
Książka
-
ISBN:
978-83-01-16381-5
-
Autor:
Ho Law,Sara Ireland ,Zulfi Hussain
-
Redaktor:
Hornowska Elżbieta