Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz,
Waga produktu: 0.440 kg
EAN: 9788376417547
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: Difin


Warszawa 2013, wydanie 1, format 160 x 230, objętość 270 str., oprawa miękka

Z recenzji prof. nadzw. dr hab. Małgorzaty Duczkowskiej-Piaseckiej:

Książka wprowadza do literatury rzadko spotykany punkt widzenia na agroturystykę, a jednocześnie taki, o którym w dzisiejszych czasach – a także w sytuacji polskiego rolnictwa – należy mówić i pisać. Mianowicie autorka postrzega i prezentuje agroturystykę jako formę biznesu i przymierza treści z dziedziny zarządzania marketingowego właściwego biznesowi do gospodarstw rolnych. Jest to cenny punkt widzenia, gdyż pozwala unaocznić, że gospodarstwa rolne to małe przedsiębiorstwa i różnicowanie działalności jest pomysłem na zarabianie pieniędzy w każdym biznesie, także w rolnictwie. Książką zainteresują się ci, którzy poszukują nowości z dziedziny agroturystyki, jak i ci, którzy chcą posiąść nową wiedzę na temat marketingu, a zwłaszcza segmentacji rynku i marketingu segmentacyjnego. Książka zawiera receptę dla polskiego biznesu agroturystycznego, tj. receptę na postępowanie podmiotów biznesowych (gospodarstw agroturystycznych) w poszukiwaniu i wybraniu dla siebie dogodnego segmentu do obsługi, aby zmaksymalizować prawdopodobieństwo większych dochodów.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7641-754-7

  • Autor: 

    Małgorzata Czerwińska-Jaśkiewicz

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss