Warszawa 2011, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 232 str., oprawa miękka
Opracowanie omawiające nowe zasady organizacji podmiotów medycznych, ich wzajemną współpracę, możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, odpowiedzialność za generowany wynik ekonomiczny, zasady przeprowadzania kontroli oraz perspektywy przekształceń na rynku opieki zdrowotnej w chwili obecnej jest niezbędne, aby ułatwić bieżące zarządzanie. Dodatkowo wiedza przedstawiona w publikacji może posłużyć wielu menadżerom do zaplanowania długofalowej strategii podległej jednostki.
Książka
-
ISBN:
978-83-269-0928-3
-
Autor:
Piotr Karniej
Inne tytuły z tej serii:
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN