Warszawa 2011, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 232 str., oprawa miękka
Opracowanie omawiające nowe zasady organizacji podmiotów medycznych, ich wzajemną współpracę, możliwości prowadzenia działalności gospodarczej, odpowiedzialność za generowany wynik ekonomiczny, zasady przeprowadzania kontroli oraz perspektywy przekształceń na rynku opieki zdrowotnej w chwili obecnej jest niezbędne, aby ułatwić bieżące zarządzanie. Dodatkowo wiedza przedstawiona w publikacji może posłużyć wielu menadżerom do zaplanowania długofalowej strategii podległej jednostki.
Książka
-
ISBN:
978-83-269-0928-3
-
Autor:
Piotr Karniej
Inne tytuły z tej serii:
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN