Warszawa 2009, wyd. 1, format 165 x235, objętość 210 str., oprawa miękka
Podręcznik adresowany do uczniów i słuchaczy kształcących się w zawodzie technik hotelarstwa.
Książka przedstawia w sposób praktyczny podstawowe wiadomości z marketingu, a ćwiczenia przeznaczone do samodzielnego wykonania umożliwiają uczniom połączenie teorii z praktyką.
Podręcznik składa się z siedmiu rozdziałów:
● rozdział I zawiera zagadnienia dotyczące marketingu oraz rynku usług hotelarskich;
● rozdział II przedstawia poszczególne instrumenty marketingowe (produkt/usługa, cena, dystrybucja, promocja, personel);
● rozdział III uczy, w jaki sposób zaprojektować i przeprowadzić proste badania marketingowe w hotelu;
● rozdział IV przedstawia zagadnienia z dziedziny zarządzania marketingowego w przedsiębiorstwach hotelarskich;
● rozdział V zawiera elementy planowania działalności marketingowej oraz uczy, jak sporządzić prosty plan marketingowy;
● rozdział VI ostatni wyjaśnia zastosowanie mierników oceny działalności hotelarskiej.
Podręcznik został opracowany w oparciu o podstawę programową oraz standardami wymagań egzaminacyjnych dla zawodu technik hotelarstwa.
Książka
-
ISBN:
978-83-7544-149-9
-
Autor:
Adam Stefański