Diagnoza typów uczniów Jak je szybko rozpoznać? Jak z nimi pracować? Jak osiągnąć najlepsze wyniki?
Gdańsk 2014, wydanie 1, format 145 x 205, objętość 160 str., oprawa miękka
• Jakimi typami uczniów są twoi podopieczni?
• Czym charakteryzuje się typ intelektualny?
• Jakie zadania są najlepsze dla typu emocjonalnego?
• Jak zaangażować i zmotywować typ działający?
• Co wpływa na wyniki osiągane przez typ współpracujący?
• Jak, pracując z grupą, dotrzeć do każdego ucznia?
Diagnoza typów uczniów została napisana przez praktyków dla praktyków i stanowi odpowiedź na aktualne potrzeby i problemy współczesnej edukacji. Autorzy, opierając się na własnym bogatym doświadczeniu i wynikach najnowszych badań, pokazują, jak poprawnie zdiagnozować ucznia: jego styl uczenia się, sposób rozumienia i postrzegania świata. Wyjaśniają też, jak wielkie znaczenie dla sukcesów uczniów ma sam nauczyciel – jego postawa i styl nauczania. Dzięki kompleksowemu omówieniu czterech podstawowych typów inteligencji i stylów uczenia się oraz wielu skutecznych i sprawdzonych metod indywidualizowania nauki dowiesz się, jak dobrać odpowiedni styl prowadzenia zajęć do typów twoich uczniów i poprawić osiągane wyniki. Praktyczne rady podpowiedzą ci, jak udoskonalić i usprawnić codzienną pracę z dużymi i zróżnicowanymi klasami, a zawarte w książce przejrzyste arkusze i ankiety diagnostyczne ułatwią zrozumienie indywidualnego zachowania ucznia, jego możliwości i ograniczeń. Dzięki tej książce dowiesz się, jak nauczyć wszystkich, tego samego i w tym samym czasie, ale w indywidualny sposób!
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-551-4
-
Autor:
Roswitha Riebisch
-
Redaktor:
Niedenthal Dorota