X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Harmonia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
DYSLEKTYCZNE UCHO – Zbiór ćwiczeń stymulujących rozwój percepcji słuchowej nie tylko dla uczniów z dysleksją – Książka dla nauczyciela
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych.
Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych.
Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
Bawić się wyrazami
Część 2
Wypełniać polecenia
Część 3
Polepszyć pamięć
Część 4
Zmierzyć się z wyrazami bez znaczenia
Część 5
W co się bawić
Niniejsza publikacja składa się z zeszytu ćwiczeń przeznaczonego dla ucznia oraz książki dla nauczyciela. Zawiera ćwiczenia stymulujące rozwój percepcji słuchowej i funkcji językowych.
Wykonując zadania, uczeń pracuje na słowach lub pseudosłowach oraz ćwiczy pamięć słuchową. Wiele ćwiczeń wykonuje tylko ustnie. Część poleceń kojarzy się ze znanymi zabawami, np. gra memory, łączenie kropek tworzących rysunek. W ostatnim rozdziale znajdują się opisy zabaw grupowych.
Zadaniem dziecka jest wykonywać podane ćwiczenia, angażując przede wszystkim percepcję słuchową. Z tego też powodu w poleceniach do ćwiczeń prosi się ucznia, by najpierw posłuchał, a dopiero potem powiedział. Jeśli ćwiczenie jest zbyt trudne, powinien je najpierw zapisać.
Spis treści
Część 1Bawić się wyrazami
Część 2
Wypełniać polecenia
Część 3
Polepszyć pamięć
Część 4
Zmierzyć się z wyrazami bez znaczenia
Część 5
W co się bawić
Książka
-
ISBN:
978-83-7134-320-9
-
Autor:
Elżbieta Szymankiewicz
-
Wydanie:
2
-
Rok wydania:
2010
-
Format:
210 x 290
-
Liczba stron:
74
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN
Sztuka nauczania Czynności nauczyciela
78,30
PLN
Rada szkoły
35,07
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN