Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Magdalena Sobocińska,
Waga produktu: 0.240 kg
EAN: 9788320817539
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: PWE


Warszawa 2008, wydanie 1, format 140 x 200, objętość 172 str., oprawa miękka

Książka Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury ukazuje:

istotę i strukturę rynku kultury przez pryzmat funkcji dóbr i usług kultury;

podstawowe zasady i przesłanki stosowania koncepcji marketingu w sferze kultury;

system informacji marketingowej (SIM), jego strukturę i znaczenie w zarządzaniu instytucjami kultury;

różne uwarunkowania (psychologiczne, społeczne i marketingowe) zachowań nabywców na rynku dóbr i usług kultury;

etapy procesu podejmowania decyzji przy zakupie dóbr i usług kultury;

typologię konsumentów dóbr i usług kultury;

kierunki zmian w zachowaniach nabywców dóbr i usług kultury.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-208-1753-9

  • Autor: 

    Magdalena Sobocińska

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss