Katowice 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 277 str., oprawa miękka
Opracowanie składa się z 14 odrębnych artykułów skupionych wokół wykorzystania nowoczesnych zasad zarządzania, nowych technologii oraz ogromnej roli sprawnego, efektywnego zarządzania w wybranych obszarach sportu, turystyki i rekreacji. Całość nabiera szczególnego znaczenia w kontekście nowej Ustawy o Sporcie, nowelizacji Ustawy o Usługach Turystycznych oraz zbliżającego się Euro 2012.
Spis treści
WstępSponsoring sportowy w obliczu kryzysu finansowego
Badanie trendów na giełdzie w kontekście zysku i ryzyka cen akcji klubu piłkarskiego
Zastosowanie zasad nadzoru właścicielskiego nad spółkami z udziałem
Skarbu Państwa w przypadku Sportowych Spółek Akcyjnych
Zarządzanie organizacjami pozarządowymi w zakresie sportu, rekreacji i turystyki osób niepełnosprawnych w Polsce
Systemy informatyczne w zarządzaniu nowoczesnym klubem sportowym
Rola marketingu sportowego w kreowaniu wizerunku sportowca poprzez media
Wiedza jako generator efektywności działania organizacji sportowych
Tendencje rozwoju turystyki w świecie i w Polsce w latach 2000-2010
Teoria motywacji uczenia się ról społecznych na przykładzie organizacji ratownictwa górskiego
Organizacja procesu tworzenia oferty turystycznej na wybranych przykładach
Wykorzystanie technologii informacyjno-komunikacyjnych w zarządzaniu przemysłem turystycznym
Wybrane zagadnienia ubezpieczeń w sporcie i rekreacji dla osób z niepełnosprawnością
Promocja zdrowia poprzez aktywność fizyczną i wykorzystanie bazy rekreacyjno-sportowej w środowisku miejskim i wiejskim województwa świętokrzyskiego
Zarządzenie ryzykiem prawnym przez organizatora zajęć rekreacji ruchowej na przykładzie zajęć zhathajogi
Książka
-
ISBN:
978-83-60841-75-4
-
Redaktor:
Piotr Halemba
Inne tytuły z tej serii:
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Przemoc w wychowaniu rodzinnym
22,26
PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Nadciśnienie tętnicze w cukrzycy
60,50
PLN
Szkice do teorii wychowania kreatywnego
30,00
PLN