Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Wojciech Pizło,
Waga produktu: 0.300 kg
EAN: 838950345X
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Wieś Jutra

Warszawa 2007, wyd. 1, format 170 x 240, objętość 100 str., oprawa miękka

Opracowanie powstało na podstawie studiów i badań empirycznych, w których celem było zdiagnozowanie zastosowania Internetu w działaniach marketingowych największych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego działających w Polsce. Książka składa się z 11 rozdziałów (studiów przypadku analizowanych przedsiębiorstw przemysłu spożywczego oraz ostatniego rozdziału stanowiącego syntezę badań). Głównym celem prowadzonych badań była analiza działań marketingowych podejmowanych w środowisku wirtualnym przez największe (znajdujące się na liście 500 największych) przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego. 

Spis treści

1. Przesłanki podjęcia tematu
2. Cel i zakres badań
Rozdział I. STUDIUM PRZYPADKU – BRITISH AMERICAN TOBACCO COMPANY
1. Ogólna charakterystyka firmy
2. Ograniczenia prawne na rynku wyrobów tytoniowych
3. Misja i strategia firmy BAT
4. Strategia marketingu internetowego firmy
5. Marketing w firmie British American Tobacco
6. Ścieżka rozwoju marketingu internetowego
7. Zintegrowany marketing internetowy
8. Relacje między marketingiem tradycyjnym i internetowym
9. Ocena funkcjonowania marketingu internetowego oraz jego szanse i zagrożenia
10.Podsumowanie i wnioski
Rozdział II. STUDIUM PRZYPADKU – PRZEDSIĘBIORSTWA DANONE
Rozdział III. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY DROSED S.A.
Rozdział IV. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA HOOP S.A.
Rozdział V. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA INDYKPOL S.A.
Rozdział VI. STUDIUM PRZYPADKU KAMPANII PIWOWARSKIEJ
Rozdział VII. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA – NESTLE POLSKA
Rozdział VIII. STUDIUM PRZYPADKU FIRMY SOKOŁÓW S.A.
Rozdział IX. STUDIUM PRZYPADKU PRZEDSIĘBIORSTWA ZAKŁADY TŁUSZCZOWE KRUSZWICA
Rozdział X. SYNTEZA BADAŃ EMPIRYCZNYCH
Pytania sprawdzające wiedzę
Bibliografia
Aneks

Książka

  • ISBN: 

    838950345X

  • Autor: 

    Wojciech Pizło

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss