Gdańsk 2003, wyd 1, Format 170 x 240, objętość 242 str., oprawa twarda
Książka jest podręcznikiem mającym zorientować czytelnika we współczesnym stanie wiedzy na temat samego pojęcia marki, determinant jej oceny oraz strategii budowania i podtrzymywania jej wartości. Podręcznik ten jest oparty nie tylko na rozważaniach teoretycznych, ale i na licznych opisach "przypadków z życia" - sukcesów i porażek różnych firm we wprowadzaniu na rynek poszczególnych marek i w utrzymywaniu na tym rynku silnej pozycji.
Z recenzji wydawniczej prof. Dariusza Dolińskiego.
Książka
-
ISBN:
83-89120-09-7
-
Autor:
Leslie Chernatony
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing w turystyce i rekreacji
64,80
PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Zarządzanie projektami dla bystrzaków
31,90
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN