Gdańsk 2006, wyd 1, Format 170 x 240, objętość 160 str., oprawa twarda
Konsument musi dzisiaj dokonywać wyboru między licznymi produktami. Duża ich część zaspokaja te same potrzeby w podobny sposób. Firmy, posługując się różnymi technikami, zachęcają nabywców do zakupu swoich towarów. Wyobrażenia sprzedawane wraz z rzeczywistymi towarami to marki produktów wszechobecne na dzisiejszym rynku.
Szczególnie ciekawym problemem w tej dziedzinie są psychologiczne wyznaczniki przywiązania do marki.
Książka
-
ISBN:
83-600-8310-X
-
Autor:
Anna Maria Zawadzka
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN