Rzeszów 2004, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 118 str., oprawa miękka
Książka zawiera teoretyczne i praktyczne wskazówki do nauczania ortografii metodą programowaną w klasach I-III. Dwa pierwsze rozdziały dotyczą ortografii oraz nauczania programowanego; dwa następne prezentują programy-teksty (liniowe) oraz scenariuszelekcji, na których dzieci poznają między innymi reguły ortograficzne i ćwiczą pisownię, wykonując zadania z programów.
Spis treści
Od autoraRozdział I
Historia polskiej ortografii
Rozdział II
Istota nauczania programowanego
Rozdział III
Teksty programowane dla klas I-III
Rozdział IV
Scenariusze lekcji z zastosowaniem nauczania programowanego
1. Scenariusze lekcji dla klasy I
ANETA ROZMUS
2. Scenariusze lekcji dla klasy II
BARBARA WÓJCIK
3. Scenariusze lekcji dla klasy III
KATARZYNA MARKOWICZ
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
8388845411
-
Autor:
Franiszka Dyka
Inne tytuły z tej serii:
Fenomen sekt
22,89
PLN
Ku kulturowej koncepcji pedagogiki
28,00
PLN
Aksjologia w kształceniu pedagogów
17,00
PLN
Materiały do ćwiczeń z dydaktyki ogólnej
32,13
PLN
Homo socjologicus w strukturze wartości
15,00
PLN
W trosce o wychowanie w szkole
36,75
PLN
Szkoła w świecie współczesnym
30,00
PLN