[...] Monografii tej przyświeca przede wszystkim cel teoretyczny, gdyż studiując wiedzę z obranych dziedzin, tworzę autorską koncepcję twórczości pedagogicznej nauczycieli. Dzięki temu racjonalnie i skutecznie rozwijam teorię naukową, stanowiącą podstawę praktycznego działania. Cel społeczny monografii wypływa z wyzwań cywilizacyjnych i kulturowych współczesności, które domagają się osób refleksyjnych, krytycznych, a nawet twórczych. Niniejsza rozprawa zawiera pięć rozdziałów, poprzedzonych wstępem i zakończonych podsumowaniem oraz literaturą cytowaną. [...]
fragment Wprowadzenia
fragment Wprowadzenia
Książka
-
ISBN:
978-83-8019-040-5
-
Autor:
Marzena Magda-Adamowicz
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2016
-
Format:
15.5x22.5cm
-
Liczba stron:
295
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN
Rada szkoły
35,07
PLN
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN