Jak być dobrym wychowawcą Autoewaluacja pracy wychowawczej, asertywność nauczyciela, skuteczne kierowanie klasą
Warszawa 2012, wydanie 1, format 210 x 290, objętość 128 str., oprawa miękka
Jak być dobrym wychowawcą?
Jak skutecznie kierować klasą?
Jak wdrażać zachowania asertywne i budować autorytet wśród uczniów?
W jaki sposób przeprowadzić autoewaluację pracy wychowawczej?
Jak być dobrym wychowawcą? to idealny poradnik dla każdego wychowawcy!
Książka zawiera:
mechanizmy funkcjonujące w kontaktach wychowawca - uczeń
wskazówki dotyczące asertywnych zachowań wraz z przykładami
narzędzia do autoewaluacji pracy wychowawczej
arkusze diagnozy i planowania dla uczniów i wychowawców
ankiety i przydatne formularze
Książka
-
Autor:
Tomasz Garstka,Janusz Żmijski,Marek Grondas