X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WAM
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2007, wydanie 1, format 140 x 210, objętość 128 str., oprawa miękka
Poradnik dla rodziców i nauczycieli Jak rozpoznać uzdolnione dziecko odpowiada między innymi na pytania czym są nieprzeciętne uzdolnienia, jak je rozpoznać już na etapie wczesnego dzieciństwa, w jaki sposób wspomagać dziecko/ucznia uzdolnionego w domu i w szkole oraz jak uniknąć problemów wychowawczych, kłopotów w szkole w przypadku takich dzieci.
Poradnik zawiera przykłady z życia codziennego, liczne i pomocne rady, jak sprostać wyzwaniu, jakim jest dziecko uzdolnione dla nauczyciela i rodzica. Całość poparta jest gruntowną wiedzą z zakresu badań nad uzdolnieniami.
Spis treści
Wprowadzenie1. Rozwój człowieka jest procesem dynamicznym
2. Czym są uzdolnienia?
Cztery różne modele definicji
Przykład z życia
Model wieloczynnikowy: wysokie uzdolnienia + zdolności
twórcze + motywacja
Nowsze teorie badawcze
3. Różne formy uzdolnień
4. Uzdolnienia i talent
5. Rozpoznanie i wspomaganie: dwa nierozłączne elementy w pedagogice dziecka wybitnie uzdolnionego
6. Dziecko i środowisko społeczne:
wzajemna akceptacja i dopasowanie
Andrzej
Anna
Aleksander
7. Pozaszkolne możliwości stymulowania uzdolnień
Jak zaspokoić chęć zdobywania wiedzy u dziecka w domu?
Jak wygląda właściwe wspomaganie?
Czym są nadmierna stymulacja i nadmierne obciążenie?
Zorganizowane, pozaszkolne wspieranie uzdolnień
8. Działania wspomagające w szkole
Przyspieszenie
Wzbogacenie standardowych zajęć
9. Niewykorzystane talenty
10. Przykłady zróżnicowanej oferty zajęć dydaktycznych
Uzdolniona Julia
Uzdolniony Tomek
11. Ruch Nowego Wychowania
Pedagogika Marii Montessori - naturalny, inherentny plan
nauczania zdolnych uczniów
Wspieranie dzieci uzdolnionych wg koncepcji planu
jenajskiego
12. Wspomaganie dzieci uzdolnionych to tworzenie równych
szans rozwoju dla wszystkich
Programy pozaszkolne
Książka
-
ISBN:
978-83-7318-889-1
-
Autor:
Zając Renata
Inne tytuły z tej serii:
Rada szkoły
35,07
PLN
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN
Sztuka nauczania Czynności nauczyciela
78,30
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN