-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2005, wyd. 2, format 145 x 205, objętość 128 str., oprawa mięka
Celem niniejszej pracy jest ukazanie różnorodności w planowaniu konspektu, począwszy od koncepcji planowania łącznego. Jest to materiał porównawczy, ukazujący zmienność ogólnej struktury konspektu jak i jej poszczególnych elementów. Autorka przedstawiła schematy planowania według niektórych koncepcji edukacji zintegrowanej, a także schematy planowania związane z pracą w przedszkolu oraz w szkole podstawowej i specjalnej. Odpowiada ona na pytania co należy uczynić, aby zintegrowany program kształcenia stymulował i wspierał rozwój wzwyż oraz co wchodzi w skład takiego programu.
Publikacja adresowana jest głównie do kandydatów na nauczycieli, ale będzie również pomocna nauczycielom-praktykom.
Spis treści
WstępI. Budowa konspektu
1. Planowanie pracy dydaktycznej
2. Konspekt (scenariusz, projekt, plan)
3. Konspekt (plan) – czego?
4. Ogólna struktura konspektu
5. Tematyka, temat
6. Ośrodek tematyczny, ośrodek dzienny
7. Cele kształcenia
II. Planowanie w wybranych koncepcjach edukacyjnych
1. Planowanie w nauczaniu łącznym
2. Planowanie pracy w koncepcji integralnego wychowania i nauczania
3. Planowanie w integralnym kształceniu w klasach niższych
III. Planowanie pracy w przedszkolu i w edukacji wczesnoszkolnej
1. Planowanie pracy w przedszkolu
2. Planowanie pracy w szkole podstawowej specjalnej
3. Planowanie pracy w szkole masowej w świetle publikacji zwartych
4. Planowanie pracy w świetle wybranych artykułów
5. Struktura scenariuszy w świetle wybranych programów autorskich
6. Scenariusz zajęć według wybranych przewodników metodycznych
V. Zasady kształcenia
1. Klasyfikacja zasad kształcenia w ujęciu W. Okonia
2. Klasyfikacja zasad nauczania w ujęciu Cz. Kupisiewicza
3. Zasady kształcenia integralnego w ujęciu W. Andrukowicza
V. Metody edukacyjne
1. Klasyfikacja metod nauczania –uczenie się w ujęciu W. Okonia
2. Klasyfikacja metod nauczania w ujęciu Cz. Kupisiewicza
3. Podział metod nauczania w ujęciu B. Niemierki
4. Zmodyfikowany podział metod nauczania w ujęciu F. Bereźnickiego
5. Metody wspierania aktywności edukacyjnej dzieci w ujęciu R. Więckowskiego
6. Metody edukacji wczesnoszkolnej w ujęciu J. Kujawińskiego
7. Zmodyfikowany podział metod nauczania w ujęciu F. Szloska
8. Metoda jako continuum informacyjno-reformacyjne w ujęciu W. Andrukowicza
9. Metody aktywizujące proces uczenia się w ujęciu M. Taraszkiewicz
10. Aktywizujące metody i techniki w edukacji wczesnoszkolnej w ujęciu J. Krzyżewskiej
11. Metody aktywizujące w ujęciu E. Brudnik, A. Moszyńskiej, B. Owczarskiej
12. Klasyfikacja dramy
VI. Formy organizacyjne
1. Formy organizacyjne w ujęciu Cz. Kupisiewicza
2. Formy organizacyjne aktywności uczniów w ujęciu R. Więckowskiego
3. Formy organizacyjne lekcji w ujęciu M. Nagajowej
VII. Środki dydaktyczne
1. Typologia środków dydaktycznych w ujęciu W. Okonia
2. Podział środków kształcenia w ujęciu Cz. Kupisiewicza
3. Klasyfikacja środków dydaktycznych w ujęciu R. Więckowskiego
4. Klasyfikacja środków dydaktycznych w ujęciu B. Niemierki
5. Klasyfikacja środków dydaktycznych w ujęciu W. Andrukowicza
Zakończenie
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
83-7308-519-X
-
Autor:
Maria Węglińska