-
Zalaczniki bezpieczenstwa
Załczniki do produktuZałaczniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu.
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSZiC Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Wrocław 2012, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 105 str., oprawa miękka
Recenzja wydawnicza (fragmenty):
„Przedstawiona do recenzji praca spełnia kryteria nowoczesnego wydawnictwa zwartego, wpisującego się w koncepcję budowania Społeczeństwa Wiedzy. (...) Jest to dzieło interdyscyplinarne i właśnie tego typu opracowania bodaj najlepiej wypełniają misję optymalnych środków edukacji ustawicznej. Czyli dla każdego, kto z własnej woli dąży do rozwoju i określa wysokie standardy względem siebie, ale i wobec tych, którzy do tworzenia nowej wiedzy w sensie formalnym są bardziej predysponowani. (...) Jej walory przesądzają o przydatności przede wszystkim na wielu kierunkach kształcenia: sport, wychowanie fizyczne, turystyka i rekreacja, ale także zarządzanie, ekonomia.
Treść stanowi zbiór dobrze uporządkowanej wiedzy interdyscyplinarnej, którą powinien posługiwać się nowoczesny menedżer klubu sportowego o aspiracjach sprawnie funkcjonującego przedsiębiorstwa, menedżer potrafiący zrównoważyć misję sportu i dążenia do sukcesu ekonomicznego. (...) Godna podkreślenia jest trafność wyboru i poprawność posługiwania się pojęciami prakseologii. Jest to odosobniony przykład wykorzystania osiągnięć polskiej nauki (prakseologia jest dobitnym dowodem) w budowaniu przejrzystych tekstów naukowych, możliwych do sprawnego przetłumaczenia na inne języki naturalne. Prakseologia, co podkreślają klasycy tej subdyscypliny naukowej, nadaje się świetnie do konotacji na pograniczu różnych dziedzin wiedzy (języków różnych nauk), a także - dodajmy - wiedzy wynikającej z doświadczenia, a ta jest bardzo bliska dynamice zjawisk właściwych współczesnemu sportowy i aby służyła praktyce oraz ludziom, musi być precyzyjnie uogólniana. Autorzy dali wiarygodne świadectwo takich kompetencji.
Pracę oceniam bardzo wysoko i rekomenduję do druku, jako dzieło, które w moim przekonaniu zdynamizuje ten nowy kierunek badań i edukacji na styku potrzeb praktyki sportu z wiedza interdyscyplinarną, z pozoru odległą kulturze fizycznej".
prof. dr hab. Roman Maciej Kalina Akademia Wychowania Fizycznego w Katowicach
Spis treści
WstępRozdział 1. Istota przedsiębiorczości i pojęć pokrewnych
1.1. Definicje przedsiębiorczości
1.2. Współcześni propagatorzy przedsiębiorczości
1.3. Przedsiębiorcze zarządzanie wg. Druckera
Rozdział 2. Prakseologiczna koncepcja przedsiębiorczości
2.1. Fazy rozwoju przedsiębiorczości
2.2. Paradygmat przedsiębiorczego działania
2.3. Sytuacyjna możność przedsiębiorczego działania
2.4. Dyspozycyjna możność przedsiębiorczego działania
2.5. Kryteria sprawnego działania
Rozdział 3. Kultura przedsiębiorczości
3.1. Istota kultury przedsiębiorczości
3.1.1. Selekcja
3.1.2. Władze naczelne
3.1.3. Socjalizacja
3.2. Kierowanie zmianą kultury
3.3. Tworzenie kultury etycznej
3.4. Tworzenie kultury organizacyjnej
3.4.1. Model kliniczny E. Scheina
3.4.2. Funkcje kultury organizacyjnej
3.4.3. Uwarunkowania kultury organizacyjnej
Rozdział 4. Przedsiębiorczy menedżer w sporcie
4.1. Cechy przedsiębiorczego menedżera
4.2. Przykłady przedsiębiorczych menedżerów w sporcie
Rozdział 5. Innowacje w sporcie
5.1. Definicje innowacji i pojęć pokrewnych
5.2. Typologia innowacji
5.3. Źródła innowacji
5.4. Przykłady innowacyjnych produktów w sporcie
Rozdział 6. Zarządzanie projektami w sporcie
6.1. Istota zarządzania projektami
6.2. Typologia projektów
6.3. Metodologia zarządzania.projektami
Rozdział 7. Produkt sportowy i tworzenie wartości dodanej jako przejaw przedsiębiorczego działania
7.1. Modele współczesnego sportu
7.2. Produkt
7.3. Produkt sportowy
7.3.1. Identyfikacja struktury produktu klubu sportowego
7.3.2. Pozyskiwanie produktów firmy sportowej
7.4. Tworzenie wartości dodanej
Rozdział 8. Innowacje w sporcie - warsztaty
Zakończenie
Bibliografia
Aneks
Książka
-
ISBN:
978-83-933918-1-3
-
Autor:
łukasz Panfil,Radosław Wyrzykowski