Coaching to stosunkowo nowa profesja, z którą wiąże się wiele pytań. Na wszystkie istotne odpowiada w swojej książce Jane Rogers. Autorka przedstawia podstawowe zasady coachingu. Opis uzupełnia o praktyczne przykłady rozwiązania różnych problemów, jakie pojawiają się w relacji klient – coach, a także studia przypadków. Dzięki tej publikacji czytelnik rozwinie umiejętności niezbędne do tego, by być dobrym coachem. Książka jest przeznaczona zarówno dla osób, które dopiero rozpoczynają pracę w dziedzinie coachingu, jak i dla tych, które mają już w tym zakresie pewne doświadczenie, a chciałyby udoskonalić swój warsztat. Skorzystają z niej również menadżerowie – zasady coachingu można bowiem wykorzystać w procesie przewodzenia innym.
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-263-6
-
Autor:
Jenny Rogers
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2015
-
Format:
16.5x23.5cm
-
Liczba stron:
312
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Marketingowo o sporcie
29,90
PLN
Marketing usług turystycznych /DIFIN
21,00
PLN
42,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Marketing usług hotelarskich WSiP
17,10
PLN
34,20 PLN
Oszczędzasz 17.10 PLN
Psychologia coachingu
52,20
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Marketing w turystyce PWE
25,00
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 21.00 PLN
Konkurencyjność produktów turystycznych
64,68
PLN
Przedsiębiorczość akademicka
10,40
PLN
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Marketing sportowy teoria i praktyka
29,90
PLN
Kompendium wiedzy o marketingu
56,00
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Dylematy zarządzania sportem turystyką i rekreacją w warunkach niepewności otoczenia
12,97
PLN
25,94 PLN
Oszczędzasz 12.97 PLN
Dziecko dla odważnych Szkoła przetrwania
29,40
PLN
Ekonomia dla bystrzaków
32,90
PLN
NLP dla bystrzaków
37,50
PLN