-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2007, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 143 str., oprawa miękka
Program powstał na podstawie doświadczenia Autorek, obserwacji zainteresowań współczesnych dzieci oraz chęci uczynienia wychowania procesem interaktywnym – ja wychowuję dziecko, a ono zmienia także mnie.
Głównym celem programu jest wspomaganie wszechstronnego rozwoju osobowości dziecka poprzez spotkanie z aktualnie bliską mu i ulubioną bajką. Jest on syntezą celów odnoszących się do 4 sfer osobowości ucznia: sfery zachowań społecznych, sfery emocjonalnej, sfery poznawczej oraz sfery działalności artystycznej.
Program powstał dla potrzeb świetlicy szkolnej. Jest on przeznaczony do prowadzenia planowych i celowych zajęć z dziećmi w młodszym wieku szkolnym. Oprócz celów szczegółowych i operacyjnych, metod i zasad zawiera również scenariusze zajęć świetlicowych powstałych na kanwie następujących bajek, towarzyszących dorastaniu naszych dzieci (Toy Story, Nowe szaty króla, Piękna i Bestia, Królowa Śniegu, Harry Potter, Pinokio, Dawno temu w trawie, Pocahontas, Zakochany kundel, Dzwonnik z Notre Dame).
Spis treści
O świetlicy szkolnejPredyspozycje dzieci w młodszym wieku szkolnym
Cele programu
Organizacja zajęć
Metody i formy pracy
Zasady – normy postępowania
Zgodność programu „Bajki naszego dzieciństwa” z „Podstawami programowymi” opracowanymi przez MEN
Efektywność programu
Scenariusze
Toy Story
Ocena bohaterów Toy Story
Dbanie o zabawki
Naprawianie zabawek
Zabawy przy piosenkach o zabawkach
Świat Zabawek
Nowe szaty króla
Pisanie legendy o dziejach króla Kuzko na podstawie filmu Nowe szaty króla
W każdym człowieku jest coś dobrego
Kraina króla Kuzko
Nauka piosenki Przyjaciel wie
Przyjęcie u króla Kuzko
Piękna i Bestia
Zabawa w teatr
Poznajmy się lepiej
Rysunki z wyobraźni
Muzyka spokoju – muzyka grozy
Bal Pięknej i Bestii
Królowa Śniegu
Teatr kukiełek według scenariusza Jolanty Urszuli Ciarkowskiej Królowa Śniegu
Co sądzimy o bohaterach z bajki Królowa Śniegu
Historia Kaja i Gerdy w obrazach
Muzyka lodu i śniegu
Śladami Kaja i Gerdy
Harry Poter
Turniej czterech domów
Tajemnica korespondencji
Czapka i różdżka – rekwizyty czarodzieja
Zaklęcia
Karnawałowe spotkanie z Harrym Poterem
Pinokio
Szukamy morałów w bajce
Jak być uczciwym i prawdomównym w szkole?
Rzeźby
Nosek i nos Pinokia
Podróż z Pinokiem
Dawno temu w trawie
Poznajemy zwyczaje owadów
W gromadzie siła
Owady
Liszka czy pliszka?
Cyrk Owadów
Pocahontas
Prawda i legenda
Dlaczego kogoś nie lubimy?
Piękna kraina Pocahontas
Muzyka Indian
Indiański dzień
Zakochany Kundel
Historyjka obrazkowa
Pozory czasem mylą
Pies mój przyjaciel
Pies na medal
Wystawa psów
Dzwonnik z Notre Dame
Gdzie spotkaliśmy bohaterów bajki?
Dokuczanie „innym”
Instrumenty i ozdoby do występów muzycznych
Muzykujemy jak Cyganie
Festyn w Paryżu
Bibliografia
Aneks
Informacje o autorkach
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-785-9
-
Autor:
Dorota Kamysz-Figa, Danuta Kmita