Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Aneta Chybicka,
Waga produktu: 0.350 kg
EAN: 9788373087109
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Impuls


Psychologia twórczości grupowej Jak moderować zespoły twórcze i zadaniowe

Kraków 2010,  wyd. 1, format 165 x 235, objętość 236 str., oprawa miękka


Jest to książka praktyczna, przeznaczona dla osób, które same chcą rozwinąć umiejętności twórczego myślenia lub stawiają pierwsze kroki w roli trenerów i moderatorów warsztatów twórczego myślenia. Duży pożytek z publikacji odniosą trenerzy biznesu, kadra kierownicza różnych szczebli (książka opisuje m.in. techniki efektywnego prowadzenia spotkań grupowych i inspirowania członków zespołu do kreatywnych działań), pracownicy działów HR, studenci nauk społecznych, a także osoby pracujące w szkole.

Publikacja podzielona jest na cztery części tematyczne. Pierwsza część dotyczy twórczych teorii (m.in. psychologia twórczości, koncepcje badania twórczości). Kolejna część ma za zadanie wprowadzić Czytelnika w twórcze przygotowania (np. do rozwiązywania problemów, rozwijania pomysłów). W części trzeciej, która wprowadza w twórczą organizację, znajdziemy wiele praktycznych wskazówek dotyczących m.in. twórczości w praktyce, selekcji i rekrutacji twórczych osób, diagnozy otwartych umysłów, motywacji do kreatywnego myślenia, burzy mózgów, kompletnej niekompetencji, czy zastosowania technik mieszanych. Ostatni rozdział – twórcze szkolenie – opisuje skuteczność treningów twórczości oraz zawiera konspekt szkolenia z zakresu technik twórczego myślenia.

W obszernym aneksie Czytelnik znajdzie 35 slajdów dotyczących technik twórczego myślenia  i rozwiązywania problemów.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7308-710-9

  • Autor: 

    Aneta Chybicka

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss