-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Twórcze sposoby na rozwiązywanie zadań matematycznych przez dzieci
Kraków 2007, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 84 str., oprawa miękka
W książce Autorka stara się udzielić odpowiedzi na następujące pytania: Jak pomagać uczniowi, by nie zostawiać dziecka samemu sobie, a jednocześnie pozwolić mu na samodzielną pracę? Jak nie pomagać za dużo, zabierając przyjemność osobistego sukcesu? Jak wprowadzać dziecko w świat matematyki, nie traktując jej jako zasobu wiedzy, ale przede wszystkim jako sposobu patrzenia na świat i sposobu jej myślenia? Jak wykorzystać jej treści i narzędzia dla wspierania rozwoju umysłowego, społecznego i emocjonalnego u dziecka?
W publikacji część praktyczna łączy się z przestrzeganiem jawnego, systematycznego pokazywania teoretycznych podstaw proponowanych rozwiązań i udzielanych rad. Autorka podkreśla, że aktywność matematyczna dziecka może i powinna być fundamentem drogi do sukcesu na innych płaszczyznach i poziomach nauczania. Książka kierowana jest przede wszystkim do nauczycieli, którzy chcą pomóc dziecku na początku tej drogi.
Spis treści
WstępRozdział I
Dwa sposoby myślenia o nauczaniu
Rozdział II
Matematyczne sytuacje zadaniowe w edukacji dziecka
Rozdział III
O sytuacji rozwiązywania problemu
Rozdział IV
O teoretycznych podstawach rozwiązywania matematycznych zadań problemowych
Rozdział V
O niektórych heurystycznych metodach rozwiązywania problemów
Rozdział VI
W stronę twórczej samodzielności ucznia (i nauczyciela), czyli heurystyczne strategie rozwiązywania matematycznych zadań problemowych
Zrozumienie zadania
Tworzenie planu postępowania
Strategia 1. Inscenizujemy sytuację
Strategia 2. Robimy rysunek. Rysujemy schemat lub graf
Strategia 3. Próbuj i poprawiaj
Strategia 4. Zrób tabelkę
Strategia 5. Zapisz działanie lub równanie
Strategia 6. Znajdź regułę
Strategia 7. Znajdź podobne zadanie
Strategia 8. Skorzystaj z logicznego wnioskowania
Wykonywanie planu
Spojrzenie wstecz
Rozdział VII
Kilka uwag o przebiegu i możliwych skutkach rozwiązywania problemów przez dzieci
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-896-2
-
Autor:
Monika Wojnowska