-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2007, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 270 str., oprawa mięka + płyta CD
Książka obejmuje w części teoretycznej zagadnienia edukacji, wyobraźni, twórczości, ekspresji i metafory, natomiast w części badawczej interpretację wybranych prac zaliczeniowych
i egzaminacyjnych studentów. Prace te dotyczą wykorzystania języka metafory w rozważaniach edukacyjnych.
Całość opiera się na analizach programu edukacyjnego w ramach przedmiotu pedagogika ogólna oraz współczesne kierunki w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. Książka może stanowić przewodnik do nauki tych przedmiotów w taki sposób, w jaki dopuszcza nowe myślenie o wielkości języków w pedagogice. W książce umieszczono wywiady z Tomaszem Sętowskim, Jerzym Stuhrem, Zygmuntem Staszczykiem, Kazimierzem Madejem, na temat: Wyobraźnia – ekspresja – twórczość – metafora w pedagogice jako empiryczne dopełnienie metaforycznego widzenia świata kultury.
Do książki dołączona jest płyta CD zawierająca przykładowe realizacje studentów. Są to materiały w formie prezentacji multimedialnych, plików wideo, muzycznych oraz prac plastycznych.
Spis treści
WstępCzęść I.
Teoretyczne podstawy
Edukacja z wyobraźnią
Wyobraźnia – „Prawdziwa”, „Dobra”, „Piękna”
Ekspresja
Twórczość – czteroaspektowy paradygmat interpretacji
Twórczość jako wytwór
Twórczość jako proces
Twórczość w aspekcie podmiotowym – osoba twórcy
Twórczość w aspekcie czynników wpływających na proces tworzenia
Koncepcje twórczości wypracowane na gruncie psychologii humanistycznej
Metafora – bycie widzialnego i niewidzialnego
Część II.
Metodologiczne podstawy badań
Założenia metodologiczne
Cel, przedmiot i problem badań
Styl badawczy
Strategia badawcza
Oznaki
Metody
Organizacja i przebieg badania
Czas i miejsce
Charakterystyka badanej grupy
Materiał badań i forma jego prezentacji
Część III.
Analiza wyników badań własnych
Wprowadzenie
Ekspresje werbalne
Wywiad z Jerzym Stuhrem – wybitnym aktorem, reżyserem, scenarzystą, pedagogiem, rektorem PWST w Krakowie
Realizacje studentów
Ekspresje plastyczne
Wywiad z Tomaszem Sętowskim – artystą malarzem, przedstawicielem „realizmu magicznego”
Realizacje studentów
Ekspresje muzyczne
Wywiad z Zygmuntem Staszczykiem – założycielem i liderem zespołu T.Love
Realizacje studentów
Ekspresje multimedialne, filmowe, teatralne
Wywiad z Kazimierzem Madejem – artystą malarzem, scenografem, aktorem, reżyserem
Realizacje studentów
Zakończenie
Bibliografia
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-804-7
-
Autor:
Monika Adamska-Staroń, Małgorzta Piasecka, Beata Łukasik