-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2006, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 228 str., oprawa miękka
W prezentowanej publikacji grono naukowców starało się udzielić odpowiedzi na dwa nadrzędne pytania: w jakim zakresie i stopniu środowisko pedagogów uczestniczy w dialogu z edukacyjną przeszłością oraz w jakiej mierze historycy oświaty i wychowania, analizując bliższą i dalszą przeszłość edukacyjną, powinni mieć na uwadze zachodzące dzisiaj w edukacji przemiany?
Książka stanowi zbiór referatów oraz podsumowań dyskusji, które miały miejsce podczas V Zjazdu Pedagogicznego we Wrocławiu. Tematy poruszane podczas konferencji dotyczyły m.in. teraźniejszości w dialogu z edukacyjną przeszłością, najnowszej historii edukacji wobec potrzeb pedagogiki, źródeł napięć oraz obszarów współpracy między badaniami teraźniejszości edukacyjnej, relacji pedagogów z przeszłością.
Spis treści
WprowadzenieCzęść I
Referaty
Teraźniejszość w dialogu z edukacyjną przeszłością (po 1989 roku)
Najnowsza historia edukacji wobec potrzeb pedagogiki
Historyzm i antyhistoryzm w polskiej myśli pedagogicznej XIX i XX wieku
Znaczenie refleksji historycznej w pedagogice
Badacze teraźniejszości edukacyjnej wobec badaczy przeszłości edukacyjnej – źródła napięć oraz obszary współpracy
Kultura, wychowanie i przyszłość w socjologizującym nurcie polskiej pedagogiki kultury (Florian Znaniecki i Bogdan Suchodolski)
O wartości i znaczeniu przeszłości historyczno-oświatowej w pedagogice. Poglądy Antoniego Karbowiaka
Idea wychowania narodowego na łamach czasopisma pedagogicznego Szkoła – jej ważność i aktualność
Program wychowawczy duszpasterstw agademickich w Krakowie w latach 1945-1989
Część II
Dyskusja
Głos w dyskusji
Refleksja na temat „historii żywej”, czyli o relacjach pedagogów z przeszłością
Historia jako synonim antywiedzy
Głos w dyskusji
Zakończenie polemiczne
Indeks nazwisk
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-713-2
-
Redaktor:
Sławomir Sztobryn, Jerzy Semków