-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2005, wyd. 1, format 165 x 235, objętość 380 str., oprawa miękka
Książka adresowana jest do szerokiego grona czytelników - zarówno specjalistów z tytułami naukowymi, jak i ambitnych praktyków, a więc nauczycieli i wychowawców, a także studentów różnych kierunków studiów humanistycznych. Niewątpliwy wkład tej pozycji w rozwój teorii i praktyki twórczego kształcenia pozwala na prognozowanie jej sukcesu na rynku wydawniczym. Publikacja jest odpowiedzią na zapotrzebowanie na pracę o charakterze dydaktycznym z zakresu psychopedagogiki twórczości. Nie jest to jednak popularny poradnik z ćwiczeniami usprawniającymi zdolności twórcze, lecz praca z zakresu naukowej dydaktyki ogólnej i szczegółowej opisująca cele, zasady i metody pomocy w tworzeniu. Dla tych, którzy pragną zgłębić współczesne teorie wychowania do kreatywności i nauczania twórczości, a także mają ambicję wykorzystania nauczania twórczości w praktyce, dzieło napisane pod red. K.J.Szmidta wydaje się niezastąpione.
Spis treści
Wstęp.Część I. Konteksty teoretyczne.
Współczesne koncepcje wychowania do kreatywności i nauczania twórczości: przegląd stanowisk polskich.
Pedeutologiczne konteksty dydaktyki twórczości i ich pragmatyczne implikacje (pedeutologia twórczości a dydaktyka twórczości).
Drama jako twórcza metoda edukacyjna.
Cześć II. Proces twórczy a nauczanie.
Twórczość a metapoznanie.
Czy pamięć pomaga w twórczym myśleniu: generowanie idei i ich ocena.
Klimat dla kreatywności.
Klimat i transformacja – rzecz o przywództwie dla twórczości.
Konformiści i nonkonformiści w szkole.
Część III. Nauczanie twórczości w praktyce.
Model rozwijania kompetencji kreatywnej u dzieci od 3 roku życia.
W „Rzeczy samej rzecz o rzeczach”. Fragmenty rozważań o rozwoju podmiotowym, czyli od „przedmiotu do podmiotu”.
Dydaktyka twórczości literackiej w Państwowej Szkole Artystycznej w Zakopanem.
Poznawaj. Rozwijaj. Odczuwaj. Twórz. Nauczanie twórczości w zespole teatralnym „Dziupla”.
Twórcza historia. Lekcje twórczości w nauczaniu indywidualnym.
Książka
-
ISBN:
83-7308-495-9
-
Redaktor:
Krzysztof J. Szmidt