Toruń 2013, wydanie 1, format 160 x 225, objętość 512 str., oprawa twarda
Jednym z ważniejszych priorytetów w dziedzinie edukacji w zmieniającej się Europie jest wypracowanie nowego modelu nauczyciela–wychowawcy–opiekuna na miarę potrzeb XXI wieku i rosnących oczekiwań społecznych. Poszukiwanie sensu bycia dziś pedagogiem, swoiste snucie opowieści o wyjątkowości, szczególności pracy nauczyciela, wychowawcy, opiekuna i jednocześnie trudach tej profesji to główna przesłanka prezentowanej pracy zbiorowej.
Tom zawiera teksty różnorodne metodologicznie, językowo i strukturalnie, które jednak są spójne i użyteczne dla realizacji idei przewodniej podjętego przedsięwzięcia – dociekliwego, wieloaspektowego poszukiwania nowego spojrzenia na sztukę bycia nauczycielem–wychowacą–opiekunem we współczesnym świecie.
Ze Słowa wstępnego
Książka
-
ISBN:
978-83-7780-206-9
-
Redaktor:
Durka Grażyna, Murawska Ewa