Gdańsk 2008, wyd 2, Format 140 x 200, objętość 184 str., oprawa miękka
Każdy wykładowca szuka najlepszego sposobu poprowadzenia zajęć. Studenckie grupy są liczne, często niechętne do współpracy, czasem nie wiadomo, w jaki sposób przekazać materiał, aby był atrakcyjny dla słuchaczy. Co robić, by zmienić tę sytuację? Niniejsza książka podpowiada, jak poprowadzić zajęcia dydaktyczne, by: nawiązać dobrą współpracę z grupą, umiejętnie przekazać wiedzę, mieć satysfakcję ze wspólnych osiągnięć.
Książka
-
ISBN:
978-83-7489-142-4
-
Autor:
Monika Kostera,Agnieszka Rosiak
Inne tytuły z tej serii:
Rada szkoły
35,07
PLN
Bezpieczna wycieczka
15,70
PLN
E-learning dla nauczycieli
15,00
PLN
Jak pomyślę, tak zrobię
28,77
PLN
Wychowanie bez porażek w praktyce
22,20
PLN
Jak mówić żeby dzieci się uczyły
33,00
PLN
Kompetencje społeczne dyrektorów szkół
25,50
PLN
Jaka może być szkoła?
20,27
PLN
Wychowanie do wolności wyboru
36,75
PLN