Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Jarosław Kordziński,
Waga produktu: 0.435 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
EAN: 9788381243513
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: Wolters Kluwer

Szkoła stoi na progu istotnych zmian, których głównym powodem są m.in. nowe oczekiwania uczniów sygnalizujących potrzebę zrozumienia celowości podejmowanych działań, szacunku dla ich autonomii i traktowania jak partnerów w pracy nad ich osobistym rozwojem. Uczniowie wolą - i potrafią - brać odpowiedzialność za własny rozwój, niż podporządkowywać się procedurom narzucanym z zewnątrz i odbieranym przez nich jako zbędne oraz pozbawione sensu. Szkoła w związku z tym powinna powoli odchodzić od nauczania i zdecydowanie sprzyjać organizacji przestrzeni do uczenia się uczniów.
Książka stanowi próbę odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
- Jaka jest różnica między nauczaniem a uczeniem się?
- Dlaczego uczniowie się (nie) uczą?
- Jakie metody aktywizujące i rozwijające można stosować w pracy wychowawczej oraz jak wpływają one na samodzielność i wzrost odpowiedzialności uczniów?
- Jaka jest rola dyrektora szkoły w rozwoju kompetencji kluczowych dla organizacji uczenia się uczniów?

Książka

  • ISBN: 

    978-83-8124-351-3

  • Autor: 

    Jarosław Kordziński

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2018

  • Format: 

    14.5x20.5cm

  • Liczba stron: 

    388

  • Oprawa: 

    Miękka

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss