X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.AWF Wrocław
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
W różnych kulturach współczesnego świata pragnienie posiadania atrakcyjnego wyglądu, utrzymywanie zadowalającego stanu zdrowia, sprawności życiowej, i dobrego samopoczucia coraz silniej utrwala się zarówno w świadomości indywidualnej, jak i wspólnej. Zwiększa się więc zapotrzebowanie na różnorodne formy aktywności rekreacyjnej, fitness, a także tej określanej jako wellness.
Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy
3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu
4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu
5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej
Książka skierowana jest do osób zainteresowanych prowadzeniem działalności usługowej, badaczy rekreacji preferujących marketingowe podejście do usług oraz studentów kierunków związanych z rekreacją. Może być także wykorzystywana w kształceniu i dokształcaniu kadr zarządzających usługami rekreacyjnymi w zakresie marketingowego identyfikowania, kreowania i udostępniania tych usług.
Spis treści
1. Klasyfikacje usług rekreacyjnych i strategii ich rozwoju2. Wartość klienta w usługach rekreacyjnych instrumenty diagnozy
3. Kreowanie i udostępnianie usług fitness jako produktu
4. Kreowanie i udostępnianie usług wellness jako produktu
5. Kreowanie i udostępnianie sportu dla wszystkich jako usługi rekreacyjnej
Książka
-
ISBN:
978-83-64354-09-0
-
Autor:
Ryszard Panfil
-
Wydanie:
1
-
Rok wydania:
2015
-
Format:
165 x 235 mm
-
Liczba stron:
153
-
Oprawa:
Miękka
Inne tytuły z tej serii:
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
8,00
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Transformacje prawa turystycznego
6,90
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...
Narty i snowboard
17,90
PLN
Promocja i informacja w turystyce
9,90
PLN
Podstawy fizjoterapii w chirurgii
15,90
PLN
Narciarstwo biegowe
51,00
PLN
Szkice do teorii wychowania kreatywnego
30,00
PLN