-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Proksenia
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2010, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 304 str., oprawa miękka
Publikacja dotyczy wykorzystania promocji i informacji w turystyce.
W części I dokonano systematyki pojęć, omówiono instrumenty i środki promocji. Osobne rozdziały dotyczą promocji miejsca docelowego – organizacji, finansowania, oraz budowy marki. Zamieszczono studium przypadku realizacji strategii i kampanii promocyjnej kraju, regionu, miasta oraz atrakcji turystycznej.
Część II poświęcona została informacji turystycznej od przybliżenia podstaw teorii informacji, poprzez ewolucję rozwiązań organizacyjnych aż po prezentację aktualnych tendencji w informacji turystycznej, a nawet oznakowaniu turystycznym.
Książka będzie przydatna zarówno dla studentów turystycznych kierunków szkół wyższych, słuchaczy studiów policealnych, jak i dla pracowników branży turystycznej, szczególnie administracji samorządowej, wspierającej rozwój gospodarki turystycznej.
Spis treści
OD AUTORÓWCZĘŚĆ I. PROMOCJA W TURYSTYCE
1. Rola marketingu w gospodarce turystycznej
2. Trendy i tendencje w turystyce XXI w.
3. Segmentacja rynku
4. Metody oceny produktu turystycznego
5. Promocja - cechy i zadania
6. Podstawowe instrumenty promocji
6.1. Reklama.
6.2. Public relations
6.3. Promocja sprzedaży
6.4. Sprzedaż osobista
6.5. Marketing bezpośredni
7. Wybrane środki promocji
7.1. Media
7.2. Wydawnictwa..
7.3. Targi turystyczne i warsztaty robocze
7.4. Prezentacje i imprezy public relations (Event)
7.5. Podróż studyjna (Study Tour)
7.6. Internet jako narzędzie promocji
8. Organizacja promocji miejsca docelowego
8.1. Orgaoizacja i finaosowaoie promocji za graoicą
8.2. Polska Orgaoizacja Turystyczna i szczebel regionalny
9. Strategie marketingowe miejsca docelowego
9.1. Marka turystyczna
9.2. Metodyka budowy strategii komunikacji
9.3. Budżet promocyjny i plan mediowy
10. Ocena skuteczności i efektywności promocji
CZĘŚĆ II. INFORMACJA TURYSTYCZNA
l. Pojęcie informacji, jej cechy i skuteczność
2. Kształtowanie się systemu informacji turystycznej w Polsce, ewolucja rozwiązań organizacyjnych
3. Tworzenie systemu informacji turystycznej w Polsce po 2000 roku
4. Informacja turystyczna w Europie
4.1. Orgaoizacja informacji turystycznej w wybranych krajach Europy
5. Organizacja pracy centrum i punktu "it"
6. Zasady oznakowania turystycznego miast, regionów i szlaków turystycznych
6.1. Rodzaje znaków
6.2. Oznakowanie pieszych szlaków turystycznych górskich i nizinnych, szlaków narciarskich, kolarskich, konnych i wodnych - administrowaoych przez PTTK
7. Wykorzystanie programów komputerowych i internetu w informacji turystycznej
BIBLIOGRAFIA
ANEKS
l. Zasady uczestnictwa w polskich stoiskach narodowych organizowanych na międzynarodowych targach turystycznych i przemysłu kongresowego (z wyłączeniem targów ITB w Berlinie)
2. Wzór ankiety
3. Formularz zamówienia na usługi targowe
4. Przykladowy opis standaryzacji wydawnictwa POT
Książka
-
ISBN:
978-83-60789-19-3
-
Autor:
Zygmunt Kruczek, Bartłomiej Walas