-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.CeDeWu
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2010, wyd. 1, Format 170 x 240, objętość 284 str., oprawa miękka
Podręcznik Przedsiębiorczość w turystyce wraz z praktycznymi przykładami jest przewodnikiem dla nowoczesnych menedżerów rynku turystycznego.
Pozwala na:
- zrozumienie znaczenia przedsiębiorczości w zarządzaniu;
- obniżanie ryzyka planowania przedsięwzięć;
- formułowanie i wdrażanie przedsięwzięć przedsiębiorczych;
- poznanie przedsiębiorczości międzynarodowej na przykładzie rynku Ukrainy i Federacji Rosyjskiej.
Dlaczego warto studiować podręcznik? Robert Korzeniowski w pierwszym rozdziale książki dowodzi, że sukces jest bezpośrednio związany z profesjonalizacją i działaniami przedsiębiorczymi.
Publikacja została przygotowana przez Zespół i Partnerów Katedry Zarządzania w Turystyce Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie. Podręcznik jest adresowany do studentów, aktualnych i potencjalnych przedsiębiorców oraz pracowników instytucji publicznych, a także społecznych, wspomagających profesjonalizm i przedsiębiorczość w zarządzaniu turystyką.
Spis treści
Przedmowa - Małgorzata BednarczykWprowadzenie - Robert Korzeniowski o profesjonalizacji współczesnego sportu
i przedsiębiorczości - Robert Korzeniowski
Rozdział I
Co to jest przedsiębiorczość? - Małgorzata Bednarczyk
1.1. Pojęcie przedsiębiorczości
1.2. Proces przedsiębiorczości
1.3. Typy przedsiębiorczości
Bibliografia
Rozdział II
Przedsiębiorczość organizacyjna
2.1. Przedsiębiorcza orientacja firmy - organizacyjne uczenie się -Jarema Batorski
2.2. Przedsiębiorczość jako proces zarządzania wiedzą
- Jarema Batorski, Joanna Skrzypczak
Bibliografia
Rozdział III
E-przedsiębiorczość
3.1. Formalno-prawne uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego w sieci
- Sebastian Kopera
3.2. Jak założyć e-biuro podróży? - Sebastian Kopera, Jacek fanek
3.3. Cyfrowe instrumenty przedsiębiorczości turystycznej - Sebastian Kopera
Bibliografia
Rozdział IV
Współczesny rynek turystyczny
4.1. Specyfika rynku turystycznego - Małgorzata Bednarczyk
4.2. Jakość i personel w przedsiębiorczości turystycznej -Ewa Wszendybył-Skulska . . .
4.3. Bezpieczeństwo produktów i usług w turystyce - Marta Najda-Janoszka
4.4. Opisy przypadków -jak zapewnić bezpieczeństwo żywności?
Bibliografia
Rozdział V
Zarządzanie marketingowe - Ewa Grabińska
5.1. Znaczenie marketingu dla menadżerów turystyki
5.2. Koncepcja marketingu-mix dla "hotelu 4*" w Krakowie
5.3. Plan marketingowy w przedsiębiorstwie turystycznym
5.4. Badania marketingowe na rynku turystycznym
5.5. Budowa marki firmy turystycznej
Bibliografia
Rozdział VI
Planowanie i finanse w firmach turystycznych
6.1. Plan biznesu - Jacek Chudzik
6.2. Podatki w biznesie turystycznym - Zbigniew Michalik
Bibliografia
Rozdział VII
Instytucje wspierające przedsiębiorczość w turystyce
7.1. Franchising - Marek Swierad
7.2. Turystyczny samorząd gospodarczy - Jarema Batorski
7.3. Klastry i inkubatory przedsiębiorczości -Jacek Gancarczyk
7.4. Wsparcie funduszy Unii Europejskiej - Jacek Gancarczyk
Bibliografia
Rozdział VIII
Przedsiębiorczość międzynarodowa - przykłady rynków i firm na Ukrainie
i w Federacji Rosyjskiej
8.1. Uwarunkowania prowadzenia biznesu turystycznego na Ukrainie
- Mariusz Żurek
8.2. Rynek i przedsiębiorstwo turystyczne w Federacji Rosyjskiej - Grzegorz Sroślak.
Bibliografia
Załączniki
Książka
-
ISBN:
978-83-7556-222-4
-
Redaktor:
Małgorzata Bednarczyk