Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Dirk Grasekamp, Katarzyna Szalonka,
Waga produktu: 0.250 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: MedPharm POLSKA

Wrocław 2009, wydanie 1, format 120 x 160, objętość 150 str., oprawa miękka

Coraz bardziej konkurencyjne otoczenie rynkowe wymaga od właścicieli i personelu aptecznego coraz bardziej zdecydowanych, dobrze zaplanowanych, skutecznych działań marketingowych. Jednym z najważniejszych, i najskuteczniejszych elementów działań marketingowych są promocje.
Dlaczego klienci powinni wybrać właśnie Państwa aptekę?
Niniejsza książka pozwoli dobrze zaplanować i kreatywne przygotować akcje promocyjne ?

Nauczy Państwa jak:
• dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta ?
• planować akcje i kampanie promocyjne ?
• budować pozycję apteki na rynku ?
• rozpoznawać i w pełni wykorzystywać pojawiające się okazje?
• wyróżnić się w lokalnym środowisku ?
• kreować i wzmacniać markę naszej apteki w świadomości Pacjentów?
• budować trwałe relacje z Klientami?
• współpracować z lokalnymi partnerami ?
• skutecznie stosować elementy marketingu mix: produkt, cena, dystrybucja, promocja
Niewielu farmaceutów zna odpowiedzi na powyższe pytania. Niniejsza książka wypełnia zatem ogromną lukę w świadomości właścicieli i personelu aptecznego. Jeżeli chcą być Państwo lepsi i szybsi niż konkurencja,
po prostu muszą Państwo ją przeczytać !

Książka

  • ISBN: 

    978-83-604-6644-5

  • Autor: 

    Dirk Grasekamp, Katarzyna Szalonka

Inne tytuły z tej serii:
Klienci, którzy kupili ten produkt wybrali również...