Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Paul E. Dennison, Gail Dennison,
Waga produktu: 0.220 kg
Wysyłka od: 7.00 PLN
Wydawca: MINK

Warszawa 2003, wydanie 1, format 175 x 245, objętość 84 str., oprawa miękka

PODRĘCZNIK ‘‘KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA DLA DZIECI’‘ jest kontynuacją książki dr Paula E. Dennisona ‘‘SWITCHING ON’‘ (‘‘Włączanie’‘), po raz pierwszy opublikowanej w roku 1981. ‘‘KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA DLA DZIECI’‘ to książka przeznaczona dla rodziców i nauczycieli. Po zapoznaniu się z nią będą mogli oni wykorzystywać ją do wspólnej pracy z dziećmi, by pomóc im zrozumieć, w jaki sposób się uczą lub co przeszkadza im w nauce szkolnej. Kiedy dzieci zrozumieją relacje między mózgiem a ciałem, staną się bardziej otwarte na zmiany, które umożliwi im praca z wykorzystaniem proponowanych ćwiczeń.

‘‘KINEZJOLOGIA EDUKACYJNA DLA DZIECI’‘ to ilustrowany, łatwo zrozumiały wykład skomplikowanego zagadnienia. Celem książki jest wyjaśnienie funkcjonowania mózgu w odniesieniu do specyficznych zadań z zakresu uczenia się. Książka przedstawia historię chłopca o imieniu Tomek, który doświadcza trudności związanych z czytaniem, pisaniem i ortografią; przedstawione ilustracje pokazują, w jaki sposób podczas uczenia się pracuje jego mózg. Wszystko, co tutaj przedstawiono, jest oparte na wiedzy z zakresu neurofizjologii; ‘‘wyłączanie się’‘ zależy od indywidualnych właściwości dziecka i od sytuacji. W książce wykorzystujemy uproszczone słowa typu ‘‘wyłączenie’‘, by w prosty sposób wyjaśnić stan człowieka w określonej sytuacji np. w czasie stresu. Ilustracje wykonane są w taki sposób, by obrazowo przedstawić proces integracji półkulowej.

Spis treści

Historia Tomka
Tomek doświadcza przewzorowania
Lateralne przewzorowanie Dennisona
Czytanie z przekraczaniem linii środkowej wzroku
Pisanie i leniwe ósemki
Przekraczanie linii środkowej podczas słuchania i zapamiętywania
Przekraczanie linii środkowej ciała w stresie
Pozytywne wyrażenia językowe
W jaki sposób postrzega siebie dziecko ‘‘niezintegrowane' w jaki sposób postrzega siebie dziecko ‘‘zintegrowane’‘
W jaki sposób postrzegają dziecko ‘‘niezintegrowani’‘
Rodzice i nauczyciele
W jaki sposób postrzegają dziecko ‘‘zintegrowani’‘
Rodzice i nauczyciele
Informator dla rodziców i nauczycieli
Stosowanie techniki testu mięśniowego w kinezjologii edukacyjnej
Słownik

Książka

  • ISBN: 

    83-89370-09-3

  • Autor: 

    Paul E. Dennison, Gail Dennison

Inne tytuły z tej serii: