Kielce 2013, wydanie 1, format 150 x 230, objętość 120 str., oprawa miękka
Ta książka pomoże wszystkim dzieciom, u których zdiagnozowano ADHD, czyli zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi. Dzieci z tym syndromem muszą mierzyć się z wyzwaniami, które są obce ich rówieśnikom. W szkole każdego dnia usiłują się skupić na tym, co mówi do nich nauczyciel, i na zadaniach, które mają wykonać. Rzeczy, które dla innych są łatwe, im przychodzą z trudnością.
W książce tej znajdziemy mnóstwo porad i sugestii, ponadto wiele ćwiczeń, które dzieci mogą wykonać
samodzielnie lub z rodzicami. Można przeczytać tę książkę od razu od początku do końca lub też sięgać po nią od czasu do czasu. Można na przykład czytać ją przez kwadrans każdego dnia albo opracować w weekend konkretne rozdziały. To praktyczny poradnik przetrwania, dzięki któremu ADHD przestanie być dla dzieci przykrym problemem, a stanie się dla nich jedynie codziennym wyzwaniem!
Odbiorcy:
– dzieci, u których zdiagnozowano ADHD, i ich rodzice
– nauczyciele, pedagodzy, terapeuci.
Dlaczego warto przeczytać tę książkę:
– zawiera wiele praktycznych porad, ćwiczeń i tematów do opracowania
– bez zbędnej teorii, za to z dużą dawką humoru, podpowiada, jak radzić sobie z ADHD
Książka
-
ISBN:
978-83-7660-569-2
-
Autor:
Taylor John F.
-
Redaktor:
Zaborek Paulina