-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.PWE
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2011, wyd. 1, format 160 x 235, objętość 220 str., oprawa miękka
Perswazja to sztuka przekonywania innych, wpływania na ich opinie, postawy i działania. Ułatwia ona zdobycie zaufania ludzi i wzbudzenie ich zainteresowania swoim przekazem. Perswazji można się nauczyć, najlepiej korzystając z wiedzy i doświadczenia światowej klasy eksperta w tej dziedzinie – Jamesa Borga. Książka ta nie tylko ułatwia czytelnikowi doskonalenie własnych umiejętności w tym zakresie, lecz także umożliwia rozpoznanie technik perswazji stosowanych przez inne osoby.
Można się z niej dowiedzieć między innymi: Co to jest perswazja? Jaką rolę w przekonywaniu innych odgrywa język ciała? Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe w komunikacji? Co to jest psycholingwistyka? Dlaczego i w jaki sposób warto trenować pamięć? Jak efektywnie komunikować się przez telefon? Co powinien wiedzieć każdy skuteczny negocjator? W jaki sposób dostosować swój przekaz do różnych typów osobowości? Autor prezentuje praktyczną wiedzę, opartą na wynikach badań naukowych i własnych obserwacjach. Walorami poradnika są przystępny język i ciekawe przykłady.
Książka jest lekturą obowiązkową dla wszystkich osób, które chcą odnosić sukcesy w życiu zawodowym i towarzyskim dzięki biegłej znajomości sztuki perswazji.
Spis treści
PrzedmowaWstęp
Rozdział 1: Siła perswazji
Empatia i˙szczerość czynią cuda
Rozdział 2: Dobry słuchacz
Dlaczego uważne słuchanie jest kluczowe
Rozdział 3: Proszę o˙uwagę
Utrzymywanie uwagi innych osób
Rozdział 4: Język ciała
Jak odczytywać niewerbalne sygnały od innych i˙samemu wysyłać właściwe
Rozdział 5: Magia pamięci
Znaczenie dobrej pamięci i˙sposoby jej usprawniania
Rozdział 6: Siła psycholingwistyki
Sukces zależy od wypowiedzenia odpowiednich słów w˙odpowiednim czasie
Rozdział 7: Skuteczna komunikacja przez˙telefon
Jak efektywnie korzystać z˙telefonu i˙dobrze oceniać sytuację
Rozdział 8: Negocjacje przynoszące obopólne korzyści
Zasady psychologiczne leżące u podstaw sztuki negocjacji
Rozdział 9: Ludzie trudni i˙ich zachowanie
O kim mowa?
Rozdział 10: Spektrum osobowości
W jaki sposób umiejętnie identyfikować typy osobowości i˙radzić sobie z˙nimi
Zakończenie
Książka
-
ISBN:
978-83-208-1908-3
-
Autor:
James Borg