-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Fosze
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Rzeszów 2001, wyd. 1, format 160 x 215, objętość 434 str., oprawa miękka
Książka poświęcona wprowadzeniu w rozległą i złożoną problematykę procesu rehabilitacji przeznaczona jest przede wszystkim dla studentów pedagogiki specjalnej oraz psychologów rehabilitacji. Jej adresatami mogą być także nauczyciele szkół specjalnych i klas integracyjnych, pracownicy poradni psychologiczno - pedagogicznych i służb rehabilitacyjnych, pracownicy socjalni oraz rodzice dzieci z ograniczoną sprawnością. Adresatami tej pozycji mogą być również nauczyciele szkolnictwa powszechnego, którzy na swej ścieżce zawodowej spotykają się z dziećmi i młodzieżą niepełnosprawną. Ze wstępu
Spis treści
WstępI. REHABILITACJA A PROCES EDUKACJI
1.1. Niepełnosprawność człowieka
1.2. Klasyfikacje i typologie niepełnosprawności - kryteria, kategorie, tendencje
1.3. Aksjologiczne i prakseologiczne aspekty procesu rehabilitacji
1.4. Podmiotowość osoby z niepełnosprawnością w procesie rehabilitacji
1.5. Ekologiczny i edukacyjny kontekst procesu rehabilitacji
1.6. Życie człowieka z niepełnosprawnością - stereotypy i oczekiwane standardy
II. STRUKTURA I DYNAMIKA PROCESU REHABILITACJI
2.1. Swoiste problemy kształtowania się zadań rehabilitacyjnych
2.2. Systemowe ujęcie procesu rehabilitacji
2.3. Podstawowe strategie i procedury w procesie rehabilitacji
2.4. Zasady procesu rehabilitacji
2.5. Postępowanie w procesie rehabilitacji
2.6. Przygotowanie zawodowe osób z niepełnosprawnością
III. SPECYFIKA PROCESU REHABILITACJI RÓŻNYCH KATEGORII OSÓB
3.1. Dobór treści w procesie rehabilitacji i edukacji
3.2. Rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną
3.3. Rehabilitacja osób niesłyszących i niedosłyszących
3.4. Rehabilitacja osób niewidomych i niedowidzących
3.5. Rehabilitacja osób przewlekle chorych i niepełnosprawnych ruchowo
3.6. Rehabilitacja osób z upośledzeniami wielozakresowymi
IV. UWARUNKOWANIA, KOMPONENTY I EWALUACJA PROCESU REHABILITACJI
4.1. Diagnoza podstawą procesu rehabilitacji
4.2. Funkcja poradnictwa i doradztwa w toku rehabilitacji
4.3. Podmiotowa rola rodziców w procesie rehabilitacji
4.4. Instytucje i organizacje wspomagające proces rehabilitacji
4.5. Prawne podstawy procesu rehabilitacji i wsparcia społecznego
Zakończenie
Bibliografia
Aneksy (akty prawne i schematy)
Spis schematów
Spis tabel i rysunków
Table ofcontents
Książka
-
ISBN:
83-88845-01-2
-
Autor:
Józef Sowa,Franciszek Wojciechowski