-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2011, wydanie 1, format 160 x 235, objętość 98 str., oprawa miękka
Książka Odrzucenie rówieśnicze w klasie szkolnej to pierwsza w polskiej literaturze naukowej pozycja traktująca o odrzuceniu rówieśniczym w klasie szkolnej w ujęciu całościowym, a więc obejmująca następujące zagadnienia: środowisko odrzucenia rówieśniczego, pojęcie i rodzaje odrzucenia rówieśniczego, status odrzucenia w grupie, podtypy dzieci odrzuconych rówieśniczo, zjawisko odrzucenia ucznia przez rówieśników i czynniki z tym związane, determinanty i konsekwencje odrzucenia rówieśniczego. Ponadto publikacja zawiera wskazania do badań naukowych i działań dla dobra uczniów odrzuconych przez rówieśników. Książka oparta jest w przeważającej części na literaturze zagranicznej, a więc na wynikach badań zachodnich naukowców, spośród których wielu jest czołowymi, znakomitymi i doświadczonymi badaczami problemu odrzucenia rówieśniczego oraz pracownikami prestiżowych uczelni zagranicznych.
Celem publikacji jest także uwrażliwienie wszystkich, którzy pracują z uczniami czy wychowują dzieci i młodzież, na zjawisko odrzucenia przez rówieśników i na pomoc jednostkom odrzuconym, tak aby żaden młody człowiek zmagający się z problemem odrzucenia przez rówieśników nie został sam.
Spis treści
WstępRozdział 1
Klasa szkolna jako środowisko odrzucenia rowieśniczego
1.1. Klasa szkolna a odrzucenie rówieśnicze w świetle literatury przedmiotu
1.1.1. Właściwości klasy szkolnej jako środowiska odrzucenia rowieśniczego – wyszczegolnienie
Rozdział 2
Pojęcie i rodzaje odrzucenia rowieśniczego
2.1. Pojęcie odrzucenia rowieśniczego
2.2. Rodzaje odrzucenia rowieśniczego
Rozdział 3
Status odrzucenia w grupie i podtypy dzieci odrzuconych rowieśniczo
3.1. Pojęcie statusu w grupie rowieśniczej
3.2. Status odrzucenia w świetle klasyfikacji statusów grupowych
3.2.1. Socjometryczne klasyfikacje statusów grupowych
3.2.2. Autorska klasyfikacja statusów grupowych dzieci
3.3. Podtypy dzieci odrzuconych rowieśniczo
Rozdział 4
Zjawisko odrzucenia ucznia przez rowieśników
4.1. Problematyka odrzucenia ucznia przez rówieśników w świetle literatury przedmiotu
4.1.1. Definicja odrzucenia rowieśniczego w klasie szkolnej
4.1.2. Czynniki związane z odrzuceniem ucznia przez rówieśników – wyszczególnienie
Rozdział 5
Determinanty odrzucenia rowieśniczego
5.1. Czynniki determinujące odrzucenie przez rówieśników w świetle badań
5.1.1. Determinanty odrzucenia rowieśniczego – wyszczególnienie
Rozdział 6
Konsekwencje odrzucenia rowieśniczego
6.1. Skutki odrzucenia przez rówieśników w świetle badań
6.1.1. Konsekwencje odrzucenia rowieśniczego – wyszczególnienie
Zakończenie
Bibliografia
Spis tabel i schematów
Książka
-
ISBN:
978-83-7587-432-7
-
Autor:
Kinga Musialska