Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: , Lucyna Hurło,Dorota Klus-Stańska,Majka Łojko
Waga produktu: 0.900 kg
EAN: 9788375870473
Wysyłka od: 9.90 PLN
Wydawca: Impuls

Kraków 2009,  wyd. 1, format 165 x 235, objętość 559 str., oprawa twarda

Książka jest próbą rekonstrukcji źródeł teoretycznych i metodologicznych dydaktyki jako subdyscypliny naukowej. Poprzez odejście od wąsko instrumentalnego, upraktycznionego rozumienia dydaktyki jako zbioru instrukcji dla nauczyciela umożliwia zmianę świadomości dydaktycznej, jej niejednoznaczność i ideologiczne uwikłania. Autorzy kreślą w niej obraz nie jednej, ale wielu dydaktyk, często zupełnie odmiennych, skonfliktowanych, dyskursywnych.

Debata nad paradygmatami współczesnej dydaktyki stwarza, jak się wydaje, szansę otwarcia przestrzeni dla krytycznej dyskusji w obszarze teorii kształcenia, wyjścia z wciąż trwałej w Polsce pułapki nawykowych praktyk edukacyjnych i nawykowego o nich myślenia.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7587-047-3

  • Redaktor: 

    Lucyna Hurło,Dorota Klus-Stańska,Majka Łojko

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss