-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.Impuls
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Kraków 2007, wydanie 2, format 165 x 235, objętość 204 str., oprawa miękka
Książka pozwoli Czytelnikowi uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Co jest istotą przywództwa? Czym różni się lider od zwykłego szefa? Jakie cechy charakteru, predyspozycje i umiejętności powinien mieć lider? Czy człowiek rodzi się liderem? Jaki typ przywództwa jest pożądany w danej fazie rozwojowej placówki oświatowej? W jaki sposób przywództwo edukacyjne może pomóc w doskonaleniu szkoły? Autorzy udowadniają, że nie ma prostych rozwiązań służących doskonaleniu szkoły. Wskazują, że skuteczni liderzy to ci, którzy potrafią być odpowiedzialni, budować pozytywne relacje i oferować nauczycielom, rodzicom, uczniom możliwości wspólnej pracy na rzecz doskonalenia ich szkół.
Problematyka przywództwa w szkole wymaga podjęcia dalszych studiów oraz przeprowadzenia szkoleń wśród pracowników oświaty. Wierzę, że zebrane tu teksty zainspirują do takich działań i dostarczą cennego materiału badaczom, pracownikom naukowym i studentom pedagogiki, a dyrektorom szkół i nauczycielom pomogą w trudnym zadaniu wprowadzania zmian w szkole.
Spis treści
WstępIntroduction
Część I
POJĘCIE I ISTOTA PRZYWÓDZTWA W SZKOLE
Architektura dla lidera
Dyrektor placówki oświatowej jako przywództwa
Poszukiwania skutecznego stylu kierowania
Istota i modele przywództwa szkolnego
Część II
ROLA PRZYWÓDZTWA W ROZWOJU SZKOŁY
Jak wygląda skuteczne przywództwo w szkole?
Budowanie potencjału, doskonalenie szkoły i przywódcy szkolni
Doskonalenie pracy szkół funkcjonujących na obszarach zaniedbanych. Rola przywództwa
Część III
PRZYWÓDZTWO I UCZENIE SIĘ. NOWE WYZWANIA
Miejsca i źródła uczenia się nauczycieli
Rozwój zawodowy dyrektorów szkół a przywództwo i idea uczenia się przez całe życie
Przydatność koncepcji CSR (Corporate Social Responsibility) do zarządzania szkołą
Książka
-
ISBN:
978-83-7308-850-4
-
Redaktor:
Joanna M. Michalak