Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: , Zygmunt Waśkowski
Waga produktu: 0.310 kg
EAN: 9788379860104
Wysyłka od: 9.00 PLN
Wydawca: Bogucki

Poznań 2014, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękka

Czy tego chcemy czy nie, marketing staje się nieodzownym elementem konkurencji wśród organizatorów imprez biegowych, zabiegania o przychylność biegaczy, kibiców, sponsorów i mediów. Wynika to z dwóch zasadniczych powodów: coraz większej liczby organizowanych w Polsce imprez biegowych oraz stale wzrastających oczekiwań biegaczy. Profesjonalna organizacja biegu masowego wymaga metodycznego podejścia w postaci wypracowanych strategii i narzędzi marketingowych.

Książka "Marketing imprez biegowych" to prezentacja kluczowych dla osiągnięcia sukcesu zagadnień, pomagających w przygotowaniu atrakcyjnego wydarzenia sportowego, z którymi powinni zapoznać się wszyscy obecni i potencjalni organizatorzy biegów masowych. Autorzy tej pozycji, w znakomitej większości biegacze i specjaliści z zakresu marketingu, zwracają uwagę na istotne elementy, decydujące o tym, czy impreza biegowa będzie cieszyć się powodzeniem, przyciągnie wielu zawodników i zakończy sukcesem. Opisano w niej m.in. w jaki sposób należy tworzyć własną, unikatową strategię imprezy, jak i w jaki sposób wykorzystywać instrumenty marketingowe, czego od organizatora oczekują biegacze, dlaczego tak ważny jest wizerunek i marka biegu, w jaki sposób współpracować ze sponsorami i mediami, jak i dlaczego warto prowadzić badania marketingowe.

Problematyka marketingu w biegach masowych, tak w Polsce jak i na świecie, jest niezwykle rzadko podejmowana w opracowaniach naukowych, dlatego tym bardziej cieszy, że książka pt. "Marketing imprez biegowych" ukazuje się na naszym rynku wydawniczym. Z pewnością może ona stać się inspiracją dla wielu organizatorów w poszukiwaniu własnej strategii rozwoju oraz przyczynić do wypracowania oryginalnych działań marketingowych, zwiększających efektywność i atrakcyjność imprezy biegowej.

Spis treści

Wstęp

Zygmunt Waśkowski
Rynek biegowy w Polsce

Zygmunt Waśkowski
Zastosowanie marketingu przez organizatorów imprez biegowych

Henryk Mruk
Marketingowe metody i narzędzia rozwoju imprez biegowych

Waldemar W. Budner
Organizacja imprez biegowych źródłem korzyści dla różnych beneficjentów

Tomasz Szajda
Biznesplan organizacji imprezy biegowej

Edyta Gołąb-Andrzejak
Sposoby oraz narzędzia promocji podnoszące atrakcyjność imprezy biegowej

Marek Datko
Sponsoring imprezy biegowej - zasady współpracy ze sponsorem

Artur Kujawiński
Lider w organizacji jako kluczowy element marketingowego sukcesu imprezy biegowej

Jacek Trębecki
Zarządzanie wizerunkiem i marką imprezy biegowej poprzez wykorzystanie relacji z mediami

Waldemar Rydzak
Rola informacji w zarządzaniu w sytuacjach kryzysowych podczas biegów masowych

Jacek Łuczak
Badanie satysfakcji klientów imprez biegowych

Andżelika Dzięgiel
Profile uczestników imprezy biegowej

Książka

  • ISBN: 

    978-83-7986-010-4

  • Redaktor: 

    Zygmunt Waśkowski

Inne tytuły z tej serii:

aaa ssss