Autor, Redaktor: Adam Edward Szczepanowski,
Waga produktu: 0.400 kg
Realizacja zamówienia: 48 godzin
Wysyłka od: 4.99 PLN
Wydawca: PWE


Warszawa 2012, wydanie 1, format 162 x 237, objętość 212 str., oprawa miękka

Turystyka jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się sektorów współczesnej gospodarki. Zaostrzająca się konkurencja i rosnące oczekiwania turystów sprawiają, ze coraz ważniejsze stają się efektywne koncepcje kształtowania produktów turystycznych oraz skuteczne zarządzanie w turystyce. W książce autor omawia:

• istotę i cechy produktu turystycznego,

• korzyści wynikające ze stosowania marki w turystyce,

• cykl życia produktu turystycznego,

• turystyczny łańcuch wartości markowych produktów turystycznych,

• koszty i korzyści związane z prowadzeniem turystyki zrównoważonej,

• proces tworzenia i wdrażania markowych produktów turystycznych w Polsce.

Autor, Adam Edward Szczepanowski napisał tę książka z myślą o studentach różnych typów szkół na kierunkach związanych z turystyka oraz rozwojem regionalnym i lokalnym. Z pewnością będzie też przydatna pracownikom samorządów, organizacji pozarządowych oraz biur podróży specjalizujących się w turystyce krajowej.

Książka

  • ISBN: 

    978-83-208-1986-1

  • Autor: 

    Adam Edward Szczepanowski

Inne tytuły z tej serii: