X
-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSiP
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Warszawa 2009, wydanie 1, format 165 x 235, objętość 156 str., oprawa miękka
W podręczniku wyjaśniono podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa. Sklasyfikowano i scharakteryzowano bazę noclegową, wyposażenie techniczne hotelu oraz rodzaje usług hotelarskich. Omówiono zadania, organizację i technikę pracy recepcji oraz służby parterowej. Ponadto przedstawiono podstawowe wymagania dotyczące kultury i etyki w hotelarstwie. Treść uzupełniają liczne pytania i zadania do samodzielnego wykonania.
Spis treści
OD AUTORAROZDZIAŁ 1. WIADOMOŚCI WSTĘPNE Z ZAKRESU HOTELARSTWA
1.1. Podstawowe pojęcia dotyczące hotelarstwa
1.2. Historyczny rozwój hotelarstwa w Polsce
1.3. Historyczny rozwój hotelarstwa na świecie
1.4. Prekursorzy współczesnego hotelarstwa
1.5. Polskie organizacje hotelarskie
1.5.1. Historia organizacji hotelarskich
1.5.2. Współczesne organizacje hotelarskie
1.5.3. Krajowe stowarzyszenia branżowe
1.6. Międzynarodowe organizacje hotelarskie
ROZDZIAŁ 2. TURYSTYCZNA BAZA NOCLEGOWA
2.1. Najważniejsze przepisy prawne dotyczące hotelarstwa
2.2. Klasyfikacja obiektów noclegowych
2.3. Rodzaje obiektów hotelarskich
2.4. Hotelarstwo jako dział gospodarki
2.5. Kierunki rozwoju hotelarstwa polskiego i światowego
2.6. Gestorzy bazy noclegowej
2.7. Struktury organizacyjno-funkcjonalne w hotelarstwie
2.8. Współczesne systemy i łańcuchy hotelowe
ROZDZIAŁ 3. STANDARYZACJA OBIEKTÓW HOTELARSKICH
3.1. Podstawowe pojęcia dotyczące standaryzacji
3.2. Wymagania kategoryzacyjne bazy hotelarskiej
3.3. Rekomendacja obiektów hotelarskich
3.4. Zastosowanie norm ISO dotyczących jakości usług w obiektach
hotelarskich
3.5. Kontrola jakości żywności - analiza ryzyka i krytyczny
punkt kontrolny (HACCP)
ROZDZIAŁ 4. USŁUGI HOTELARSKIE
4.1. Definicje podstawowe
4.2. Cechy usług hotelarskich
4.3. Podział usług hotelarskich. Usługi podstawowe i dodatkowe w różnych
rodzajach obiektów hotelarskich
4.4. Usługi hotelarskie świadczone w zespołach wielofunkcyjnych
Usługi hotelarskie w środkach transportu oraz w innych rodzajach
bazy noclegowej
Książka
-
ISBN:
978-83-02-10747-4
-
Autor:
Tadeusz Tulibacki
Inne tytuły z tej serii:
Ekonomika turystyki i rekreacji
64,80
PLN
Promocja i informacja w turystyce
7,00
PLN
Wyspy Bałtyku Przewodnik dla nurków
45,15
PLN
Marketing w turystyce PWE
19,90
PLN
46,00 PLN
Oszczędzasz 26.10 PLN
Transformacje prawa turystycznego
5,00
PLN
Strategie rozwoju turystyki w regionie
39,20
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie
32,13
PLN
Obsługa ruchu turystycznego
56,00
PLN
Organizacja pracy w hotelarstwie
5,00
PLN
Ekonomia i prawo w hotelarstwie Podręcznik Podstawy ekonomiczne i prawne w hotelarstwie
15,30
PLN
30,60 PLN
Oszczędzasz 15.30 PLN
Międzynarodowe organizacje turystyczne
25,00
PLN
38,85 PLN
Oszczędzasz 13.85 PLN
Polska Atlas turystyki wiejskiej 2010/2011
12,76
PLN
42,53 PLN
Oszczędzasz 29.77 PLN
Drogi ewolucji drukowanych przewodników turystycznych po Polsce
14,90
PLN
36,90 PLN
Oszczędzasz 22.00 PLN