-
Załączniki bezpieczeństwa
Załczniki do produktuZałączniki dotyczące bezpieczeństwa produktu zawierają informacje o opakowaniu produktu i mogą dostarczać kluczowych informacji dotyczących bezpieczeństwa konkretnego produktu
-
Informacje o producencie
Informacje o producencieInformacje dotyczące produktu obejmują adres i powiązane dane producenta produktu.WSEiA w Bytomiu
-
Osoba odpowiedzialna w UE
Osoba odpowiedzialna w UEPodmiot gospodarczy z siedzibą w UE zapewniający zgodność produktu z wymaganymi przepisami.
Bytom 2008, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 130 str., oprawa miękka
Przedstawiamy pierwszą publikację naukową Wyższej Szkoły Ekonomii i Administracji z siedzibą w Bytomiu z zakresu marketingu w sporcie i biznesie sportowym. Obejmuje ona zbiór opracowań zarówno autorów będących pracownikami Szkoły jak i osób z zewnątrz, w tym także z ośrodków zagranicznych z USA i Wielkiej Brytanii, które odpowiedziały pozytywnie na zaproszenie do współpracy i nadesłały swoje prace.
Publikacja nasza jest przeznaczona dla różnorodnego kręgu odbiorców. Chcielibyśmy, aby trafiła ona przede wszystkim do rąk pracowników naukowo-dydaktycznych interesujących się zagadnieniami w niej poruszanymi. Mamy nadzieję, że znajdą się w niej treści przydatne zarówno w badaniach naukowych jak i w dydaktyce. Adresujemy ją również do studentów, zwłaszcza piszących prace dyplomowe. Jeśli uda nam się dotrzeć do tych potencjalnych grup czytelników, przygotujemy i przedstawimy kolejną publikację w roku przyszłym.
Spis treści
Wstęp1.Edward Chrzan
Potencjał rynku usług sportowo-rekreacyjnych dla młodzieży
2.Sławomir Kowalski
Segmentacja odbiorców widowiska sportowego i jej wpływ na kształtowanie produktu marketingowego
3.Janusz Klisiński, Zbigniew Widera
Marketingowe aspekty finansowania sportu i inwestycji sportowych przez podmioty rynku biznesowego w Polsce na tle strategii do roku 2015
4.Bartosz Krawczyński, Piotr Wojdakowski
Witryna WWW jako narzędzie komunikacji klubu z otoczeniem na przykładzie klubów piłki nożnej
5.Małgorzata Posyłek
Sponsorzy CKM ,,Włókniarz" podmiotami finansującymi kluby i wydarzenia sportowe poprzez współpracę o charakterze promocyjno-reklamowym
6.Zygmunt Waśkowski
Kształtowanie relacji partnerskich z interesariuszami na przykładzie KKS Lech Poznań
7.Piotr Wojdakowski, Bartosz Krawczyński
Turystyka sportowa: motywy wyjazdów a rdzeń produktu
8.Regina Dyjak
Marketing w turystyce sportowej w regionie częstochowskim
9.Marcjanna M. Augustyn
Key trends in European sport tourism marketing
10.Jolanta Zysko
The development of transnational sports policy in the contemporary European market
11.Packianathan Chelladurai
Product mix of core services in sport
12.Andrzej Hadzik, Joanna Kantyka
Health and recreation services on the health resorts areas
13.Izabella Sowier-Kasprzyk
Active tourism and its promotion in the north part of Krakowsko-Czestochowska Upland
Książka
-
ISBN:
978-83-88587-23-8
-
Autor:
Janusz Klisiński