Wczytuję dane...
Autor, Redaktor: Piotr Godlewski, Piotr Matecki
Waga produktu: 0.5 kg
Realizacja zamówienia: 2 dni
Wysyłka od: 5.99 PLN
Wydawca: AWFiS Gdańsk

Publikacja jest dziełem zbiorczym zawierającym 23 artykuły przygotowane przez autorów oraz zespoły autorskie. Monografia w doskonały sposób uzupełnia istniejącą na rynku literaturę z zakresu marketingowego zarządzania organizacjami sportowymi. W poszczególnych rozdziałach są prezentowane interesujące wyniki prowadzonych badań naukowych. Są także zawarte ciekawe koncepcje teoretyczne, przemyślenia, obserwacje związane z doskonaleniem metod i narzędzi marketingowego spojrzenia na sport i perspektywy jego rozwoju. Silną stroną opracowania jest perspektywa rynku globalnego, czyli całościowego spojrzenia na poszczególne obszary marketingu oraz zarządzania. Zaletą monografii jest również powiązanie treści rozważań z najnowszymi trendami, które są obserwowane w marketingowym zarządzaniu organizacjami sportowymi.

Praca bez wątpienia będzie wykorzystywana przez szeroki krąg odbiorców. Będą wśród nich nie tylko przedstawiciele przedsiębiorstw i organizacji sportowych, ale także studenci uczelni wyższych. To oni, jako absolwenci, zasilą z czasem kadry pracujące na rzecz zarządzania marketingowego w sporcie. 

Spis treści:

Wprowadzenie
MARKETING I KOMUNIKACJA
· I jeszcze jedno powtórzenie
PRZEMYSŁAW ZIELIŃSKI
· Od zaangażowania do immersji w aktywacjach sportowych
IZABELA DERDA
· Sposoby pozyskiwania młodych kibiców na przykładzie igrzysk olimpijskich w Tokio
JAN CHŁAPOWSKI
· Facebook jako narzędzie do skutecznej komunikacji w klubach i jednostkach sportowych o zasięgu lokalnym
PAWEŁ WOJTAŚ I WIKTORIA CZARNECKA
· Metody twórczego myślenia w klubie sportowym. Jak je wykorzystywać do tworzenia content marketingu?
WIKTORIA CZARNECKA
· Zdolność akceptacji przez kibiców zmian marketingowych wdrażanych przez kluby piłkarskie w wyniku dostosowywania się do trendów płynących z otoczenia rynkowego
mgr RAFAŁ KOWALCZYK
· Corporate Social Responsibility jako element marketingu sportowego
KAMIL JEZIERSKI
· Analiza potencjału sportowego zawodnika
ADAM MAZURKIEWICZ, LUDWIK MAZURKIEWICZ
· Uwarunkowania stosowania niskobudżetowych akcji marketingowych
DOROTA KUBIENIEC
· Sport jako narzędzie promocji gmin z obszaru Górnego Śląska i Zagłębie Dąbrowskiego
ARTUR GRABOWSKI
· Najważniejsze aspekty i główne wyzwania w zarządzania małymi klubami sportowymi oraz ich rola w poszukiwaniu sponsorów
ILONA LENIK
· Scenariusz sportowego filmu wizerunkowego w teorii i praktyce
SZYMON SKOWROŃSKI
· Analiza cech kibiców piłki nożnej w kontekście budowania lojalności i działań marketingowych klubu sportowego
SŁAWOMIR KOWALSKI
· Wykorzystanie potencjału marek personalnych, biorących udział w promowanym przez ciebie wydarzeniu sportowym
MARCIN SAMODULSKI
· Konsument a cykl życia produktu sportowego - jak zarządzać, aby przetrwać?
PIOTR MATECKI

SPONSORING SPORTOWY
· Proces i metody pozyskiwania sponsora na rynku B2B
MATEUSZ KOZAK
· Szanse i bariery sponsoringu sportów ekstremalnych
MICHAŁ LEKSIŃSKI
· Komercjalizacja w sporcie a sprzedaż sponsorska
KAROL TATAR
· Formy finansowania przedsiębiorstw sportowych. Sponsoring kooperacyjny jako szansa dla polskich klubów piłkarskich
ADRIAN PIETRZYK
· Aktywacja sponsorska – czy naprawdę takie ważne?
MICHAŁ FIJAŁKOWSKI
· Piłka nożna kobiet - analiza rosnącego potencjału sponsoringowego dyscypliny
ZUZANNA WALCZAK

DOOKOŁA SPORTU
· Znaczenie ekologii we współczesnym sporcie
DAMIAN PODAWCA
· Analiza możliwości pracy na rynku sportowym
SYLWESTER DROŻDŻ, TOMASZ MUTER, MARCEL TYL

Książka

  • ISBN: 

    978-83-62390-43-4

  • Redaktor: 

    Piotr Godlewski, Piotr Matecki

  • Wydanie: 

    1

  • Rok wydania: 

    2020

  • Format: 

    145 x 205

  • Liczba stron: 

    412

  • Oprawa: 

    miękka

Inne tytuły z tej serii: