Lublin 2011, wydanie 1, format 170 x 240, objętość 208 str, oprawa twarda
Dzięki tej lekturze wypracujesz najbardziej optymalne metody zarządzania gabinetem, świadomie i szybko poprawiając swoją efektywność w prowadzeniu biznesu. Dowiesz się jak w Twoim gabinecie wdrożyć rozwiązania, które zwiększą satysfakcję pacjentów i motywację personelu medycznego, nauczysz się identyfikować złe i stosować dobre praktyki rynkowe.
Istotne treści:: Zakładanie i prowadzenie gabinetu stomatologicznego, zasady marketingu wewnętrznego (relacje przełożony – załoga, role zespołowe) oraz kreowanie i zarządzanie zespołem.
Spis treści
ROZDZIAŁ I. W DRODZE DO WŁASNEGO GABINETU STOMATOLOGICZNEGO1. Motywacje stomatologów
2. Forma prawno-organizacyjna prowadzonej działalności
3. Lokalizacja gabinetu
4. Droga przez urzędy
5. Podsumowanie
ROZDZIAŁ II. ZARZĄDZANIE GABINETEM STOMATOLOGICZNYM
1. Gabinet jako przedsiębiorstwo
2. Istota zarządzania
3. Funkcje zarządzania
4. Obszary zarządzania
5. Podsumowanie
ROZDZIAŁ III. KSZTAŁTOWANIE ZESPOŁU GABINETU STOMATOLOGICZNEGO
1. Zarządzanie pracownikami
2. Kształtowanie zasobu ludzkiego gabinetu stomatologicznego
3. Satysfakcja pracowników
4. Podsumowanie
ROZDZIAŁ IV. MARKETING WEWNĘTRZNY W GABINECIE STOMATOLOGICZNYM
1. Istota marketingu wewnętrznego w gabinecie dentysty
2. Postawa dentysty-przełożonego wobec pracowników
3. Podsumowanie
ZAKOŃCZENIE
BIBLIOGRAFIA
Książka
-
ISBN:
978-83-7563-148-7
-
Autor:
Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka
Inne tytuły z tej serii:
Radiologia stomatologiczna
160,90
PLN
Biochemia jamy ustnej
58,79
PLN
Zarys współczesnej ortodoncji
152,39
PLN
Stomatologia wieku rozwojowego
182,23
PLN
Zadania testowe z endodoncji
46,50
PLN
Ortodoncja współczesna Tom 2
185,00
PLN
Anatomia dla stomatologów
72,90
PLN